Skip to main content
Beantwoord

Nooit bestelde NBA pass op mijn factuur?

• January 15, 2026
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo, bij mij is ook NBA geincasseerd 4x. Ook ik heb dit niet afgesloten. De abonnement staat ook niet in  mijn google play store. Hoe kan ik het stop zetten?

Beste antwoord door Flitsend

Lijkt er toch wel erg op dat je een abonnement hebt lopen bij die verstrekker. Heb je al contact gehad met die verstrekker? KPN kan niet beheren welke aankopen er met je account worden gedaan. Je kunt ook natuurlijk ook via hier een belafspraak maken met KPN om je online aankopen te laten blokkeren. 

Edit: ik zie dat je nog een screenshot hebt toegevoegd, dank. Zie hier onder meer info over e-bill.mobi:

5 reacties

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 15, 2026

Goedemiddag ​@ABD123 

Heel bijzonder.. zou je eens een screenshot van die regel van de factuur kunnen plaatsen? (Zorg er voor dat je geen persoonsgegevens of klantnummers in de screenshot hebt staan, dus alleen de informatie over dit product.)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2026
dit is gebeurt 7-8: 20.53, 7-9: 20:54, 7-10: 20:54 en 7-11: 19:54

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2026

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • Antwoord
  • January 15, 2026

Lijkt er toch wel erg op dat je een abonnement hebt lopen bij die verstrekker. Heb je al contact gehad met die verstrekker? KPN kan niet beheren welke aankopen er met je account worden gedaan. Je kunt ook natuurlijk ook via hier een belafspraak maken met KPN om je online aankopen te laten blokkeren. 

Edit: ik zie dat je nog een screenshot hebt toegevoegd, dank. Zie hier onder meer info over e-bill.mobi:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@ABD123, ik zie dat al goed op weg bent geholpen door ​@Flitsend. De betalingen voor de dienst kun je inderdaad stopzetten via e-bil.mobi zelf: Opvragen transacties / Opzeggen Daar kun je vervolgens ook bezwaar maken tegen de in jouw ogen onterechte facturatie.