Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud lukt niet: KPN herkent nummer niet

• April 7, 2026
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik wil graag overstappen naar vodafone/ziggo. Alles van mijn abonnement bij KPN is inmiddels over alleen lukt het niet om mijn telefoonnummer mee te nemen. Het klantnummer van KPN klopt niet volgens Vodafone/ziggo en volgens KPN is mijn telefoonnummer helemaal niet in gebruik bij hen. NU heb ik wel gewoon een simkaart van KPN in de telefoon zitten. Ik zit op een dood spoor en weet niet wat ik nu verder hier mee moet. 

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@molemaster 

Gebruik je wel het juiste klantnummer? Het mobiele abonnement heeft een ander klantnummer dan het internet thuis abonnement. Je vindt het klantnummer op de maandelijkse factuur en ook bij de incasso van jouw bankrekening. 

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 7, 2026

Hallo ​@molemaster 

Gebruik je wel het juiste klantnummer? Het mobiele abonnement heeft een ander klantnummer dan het internet thuis abonnement. Je vindt het klantnummer op de maandelijkse factuur en ook bij de incasso van jouw bankrekening. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@molemaster, wat vreemd dat het niet goed gaat met het overnemen van je mobiel 🤔

Ik zie dat RBxx hier al wat meer informatie over heeft gegeven, en hoop dat het inmiddels duidelijk is wat het juiste klantnummer zou moeten zijn. Mocht je er toch nog niet verder mee zijn gekomen, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan kijk ik even met je mee!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 13, 2026

We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!