Skip to main content
Antwoord

Onbekend KPN pakket bezorgd zonder internet abonnement, hoe kan dit?

• July 30, 2025
  • 5 reacties
  • 248 keer bekeken

De heer J.C. Bijl ***************** heeft geen internet, maar er wordt wel een pakketje op zijn adres bezorgd.

Afzender:

KPN n.a

Westvlietweg 7, 2491EA DEN HAAG 

Hoe kan dit

Track en Trace code:

3SKIP003712918

Dit is een onbekend pakketje. 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Noordzee

J.C Bijl en ik zijn al jaren klant van KPN, De heer Bijl heeft alleen Tv en vaste telefoon maar geen internet kan helemaal niks bestellen.  Er wordt volgende maand glasvezel aangesloten in de meterkast, heeft pakketje hiermee te maken?

Hallo ​@Groot Ingrid ,

Die kans is groot. Gewoon aannemen dat pakketje en mogelijk heeft de monteur dat pakketje dan nodig. 

Wat mogelijk ook zou kunnen is een vervangende adapter: In een ander topic lees ik dit:

Enkele  dagen na ontvangst van de niet bestelde adapter is er een brief van KPN gekomen waarin in staat dat zij een nieuwe adapter gaan opsturen daar de huidige adapter storingen zou kunnen veroorzaken.

Het zou zomaar kunnen dat het bij hem ook om een vervangende adapter gaat. 

geen internet ? alleen tv en telefoon dat kan helemaal niet bij KPN… dus tocht internet wat die niet gebruikt ? of telefoon via KPN en dan de tv via Ziggo ? 

Dat kan wel. TV via Digitenne en telefoon via de koperen kabel. 

5 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • July 30, 2025

Beste ​@Groot Ingrid, Al uw gegevens zijn nu zichtbaar voor iedereen op dit forum. Niet handig om te doen. Begrijp ik goed dat u een pakket heeft ontvangen terwijl u geen klant bent?

J.C Bijl en ik zijn al jaren klant van KPN, De heer Bijl heeft alleen Tv en vaste telefoon maar geen internet kan helemaal niks bestellen.  Er wordt volgende maand glasvezel aangesloten in de meterkast, heeft pakketje hiermee te maken?

Op mijn adres wordt volgende maand ook glasvezel aangesloten in de meterkast. Als dit zo is moet ik voor 11 augustus a.s hetzelfde pakketje moeten ontvangen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wellicht is het dan toch iets voor de overstap van glasvezel Ingrid. Heb je het pakketje nog opgehaald en achterhaald wat het was?

Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • August 3, 2025

Op mijn adres wordt volgende maand ook glasvezel aangesloten in de meterkast. Als dit zo is moet ik voor 11 augustus a.s hetzelfde pakketje moeten ontvangen. 

geen internet ? alleen tv en telefoon dat kan helemaal niet bij KPN… dus tocht internet wat die niet gebruikt ? of telefoon via KPN en dan de tv via Ziggo ? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 3, 2025

Hallo ​@Groot Ingrid ,

Die kans is groot. Gewoon aannemen dat pakketje en mogelijk heeft de monteur dat pakketje dan nodig. 

Wat mogelijk ook zou kunnen is een vervangende adapter: In een ander topic lees ik dit:

Enkele  dagen na ontvangst van de niet bestelde adapter is er een brief van KPN gekomen waarin in staat dat zij een nieuwe adapter gaan opsturen daar de huidige adapter storingen zou kunnen veroorzaken.

Het zou zomaar kunnen dat het bij hem ook om een vervangende adapter gaat. 

Dat kan wel. TV via Digitenne en telefoon via de koperen kabel.