Skip to main content
Vraag

Onbekende betaaldienst van €9,99 op de factuur

• September 30, 2026
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Nadat we in augustus ons nummer hebben behouden maar van bedrijfstelefoon naar prive omgezet hadden, krijgen wij dus nu zelf de factuur.
Onze 1e factuur, (dit zagen we al eerder in de app, maar moesten wachten van de KPN op de factuur) was er extra € 9,995 afgeschreven

Wij weten echt niet wat dit is, maar via payinfo deze dan gelijk stopgezet.

Nu kijken we net weer via de app naar ons verbruik en wat zien we…………..

Het staat er weer bij 😡
Wat moeten we nu doen??????
Want als we nu inloggen bij payinfo staat er niets meer……….wat we kunnen stoppen……….en om nou weer ruim 2 weken te moeten wachten op de factuur om te zien wat dit nu weer is……….ik hoop dat iemand ons helpen kan.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jotibe, dat zit je wel even gek te kijken naar de factuur, als een onbekende dienst op de factuur staat. Goed dat je deze via payinfo dan direct hebt stopgezet. Het lijkt er op dat het elkaar allemaal gekruist heeft en dat de betalingen definitief zullen stoppen na de factuur in oktober. 

• Auteur
  • Topper
  • October 7, 2026

Wat raar, want toen ik de factuur van september ontving, heb ik het dezelfde dag stopgezet.  Ik weet nu nog niet of dit ook weer payinfo is, want ik moet van Kpn wederom weer wachten tot ik de factuur krijg.

Zo kunnen we waarschijnlijk wel een paar maanden vooruit. En we weten tot op heden nog steeds niet wat het was via payinfo