Skip to main content

Onbekende kosten op factuur van Fightclub Live

• October 31, 2025
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mij is hetzelfde overkomen, op mijn KPN rekening werd een bedrag van € 10,- gefactureerd. Bij navraag bleek dit voor een dienst van de Fight club live. Dit is absoluut niet door mij afgenomen,. Op het www zie ik veel meldingen van onterecht in rekening gebrachte diensten van de Fight club live gedeclareerd op de KPN nota. Volgens de servicedesk medewerkster “had ik vast wel ergens op geklikt"! De afgenomen diensten waren gegaan via apple pay. Maar op mijn apple pay account is hier niets van terug te vinden. Het is jammer dat KPN geen enkele moeite wil doen om uit te zoeken wat hier aan de hand is!  De verantwoordelijkheid wordt bij de client neergelegd, terwijl het wel KPN is die het declareert. Wat gaat er nog meer onterecht gedeclareerd worden?! Misschien tijd voor een onderzoek door een consumentenprogramma zoals Radar?!

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

November 6, 2025

Beste Sanne,
De sms naar 5415 wordt niet afgeleverd en op een e-mail naar ca@fightclub-live.com wordt niet gereageerd. Ik heb verschillende gesprekken gehad met KPN Helpdesk medewerkers en deze blijven verwijzen naar de Fightclub en KPN neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Enkele dagen geleden kreeg ik een sms dat er weer € 10,- abonnementsgeld voor deze club door KPN in rekening gebracht zou worden.
Ik heb inmiddels contact gehad met de helpdesk van de Fightclub en deze vertelden dat het een bekend probleem is en er door hun en KPN aan gewerkt wordt. Dus ook bij KPN is dit een bekend probleem!!! 
Om af te melden en een klacht in te dienen ga je naar
1.   fclive.me/contact
2.   0800-0226857
Nu maar afwachten of de bedragen ook werkelijk teruggestort worden.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Fredery en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je op zijn zachtst gezegd niet vrolijk wordt van onverwachte kosten. 😕

Dit soort zaken kunnen wij vaak niet uitzoeken. Wij zijn een doorgeefluik voor de facturatie, de betalingen zelf worden via Apple Pay (of Google Play) gedaan. In de meeste gevallen adviseren we daarom ook om contact met de app stores op te nemen hierover. 
Over Fight Club hebben we meer topics binnen gekregen, waaronder deze: Hoe kan ik het Fightclub abonnement annuleren per september? | KPN Community

Daarin wordt het volgende aangeraden: 

1: Via tekst/sms: U kunt zich op elk moment afmelden door 'STOP FIGHT' naar 5415 te sturen.
U wordt onmiddellijk afgemeld.

2: Via onze helpdesk: Klanten kunnen per e-mail contact met ons opnemen op:
ca@fightclub-live.com als de methode niet werkt.
Vergeet niet je mobiele telefoonnummer toe te voegen aan de e-mail.

Via die weg kun je het stopzetten. Je kunt dit altijd melden bij Radar! Wellicht dat zij hier onderzoek naar kunnen doen. 
Hopelijk is het inmiddels gelukt om het stop te zetten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Beste Sanne,
De sms naar 5415 wordt niet afgeleverd en op een e-mail naar ca@fightclub-live.com wordt niet gereageerd. Ik heb verschillende gesprekken gehad met KPN Helpdesk medewerkers en deze blijven verwijzen naar de Fightclub en KPN neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Enkele dagen geleden kreeg ik een sms dat er weer € 10,- abonnementsgeld voor deze club door KPN in rekening gebracht zou worden.
Ik heb inmiddels contact gehad met de helpdesk van de Fightclub en deze vertelden dat het een bekend probleem is en er door hun en KPN aan gewerkt wordt. Dus ook bij KPN is dit een bekend probleem!!! 
Om af te melden en een klacht in te dienen ga je naar
1.   fclive.me/contact
2.   0800-0226857
Nu maar afwachten of de bedragen ook werkelijk teruggestort worden.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 6, 2025

De KPN-medewerkers hebben groot gelijk! 👍