Skip to main content

Ik heb een onbeperkt internet mobiel abonnement, maar bundels bijbestellen optie werkt niet , al een week. Hetzelfde probleem wat andere ook hebben. De app bijbestellen werkt niet , de sms bijbestellen werkt niet , de website bijbestellen werkt niet. Ik heb een medewerker nodig die dingen kan resetten . De medewerkers aan de telefoon kunnen niets , ze sturen me smsjes met extra gb die zij wel verzenden maar niet aankomen ( waarschijnlijk omdat ik onbeperkt internet heb dus geen extra bundels bij kan kopen ) . Ik ben al 4 dagen aan het klagen en bellen . Maar niemand helpt. 

Reacties zoals : herstart je telefoon , updates , niet doen . Het probleem zit bij kpn . Het werkte allemaal prima 7 maanden lang en nu zit mijn abonnement vast. De auto reset werkt niet , blokkeert nog steeds elke dag . Medewerker die in het systeem iets kan doen graag. 

Hoi ​@Martijn876876 

Er zou inderdaad even gekeken worden naar je mobiele aansluiting, waarom je geen extra 2 GB bundels kunt toevoegen bij je Unlimited abonnement.
Hiervoor zou dan een ticket (opdracht) aangemaakt moeten worden voor de Back Office of de technische dienst, en dat kan gewoon via de klantenservice van KPN.

Herstart je smartphone, updates, ect. ect. hebben hierin geen enkele zin of invloed, omdat er in het systeem van KPN ergens iets niet goed gaat op je mobiele aansluiting.

Dus bel opnieuw de klantenservice op 0800-0402 of 1200 vanaf je KPN mobiele aansluiting, en laat een ticket (opdracht) aanmaken voor de Back Office of de Technische Dienst, zodat die ernaar kunnen kijken.

Je kunt ook een terugbel verzoek inplannen, dan wordt je gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of per direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen
Scrol naar beneden, en je ziet het rechtsonder.

Via de community kan dit niet geregeld worden, aangezien hier klanten elkaar helpen.

Goedemorgen ​@Martijn876876 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Kan me goed voorstellen dat het verre van ideaal is wanneer je geen extra bundels meer kunt bijbestellen. Ik heb het bericht hierboven van ​@Michel.uit.Arnhem gemarkeerd als 'best answer' omdat dit het beste advies is in deze situatie. Hopelijk heb je hier inmiddels contact over gehad met onze Helpdesk en wordt er aan een oplossing gewerkt 🙏🏻Laat je ons weten wat de stand van zaken is?

Vorige ticket is niets mee gedaan , onderzoek nooit meer iets van gehoord. Een paar dagen later werkte het weer. Maar een week later weer een dag niet . Week erna 2 dagen niet. Vandaag weer niet. Nou is het zondag , dus hoop dat het op de maandag weer werkt. Vreemd en grappig : ik heb zoveel ervaring met het werkt niet dat ik patronen zie wanneer dingen resetten. Behoorlijk triest . Maar bel afspraak is weer voor morgen gepland.  Werkt het wel weer , is het weer voor niets. Mijn abonnement is een jaar over een maand of 2 . Blij dat ik een jaar abbonement heb , niet een 2 jarig. Waarschijnlijk is overstappen naar een ander een goed idee en slechte reviews en reputatie doorgeven over kpn elke keer als iemand het noemt een gevolg van klant zijn. 

Goedemorgen ​@Martijn876876 , bedankt voor je reactie al kan ik me ergens ook best voorstellen dat je er inmiddels klaar mee bent, zeker als het probleem telkens weer terug lijkt te komen. Ik vind het oprecht jammer om te lezen dat he het idee hebt dat je steeds opnieuw moet beginnen zonder echt verder te komen, dat is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan. Ben je inmiddels al weer gebeld en zo ja, is daar verder nog wat uitgekomen?

Vandaag weer met klantenservice aan de lijn gezeten een half uur. Bundels werken nog steeds niet. Gister een medewerker beloofde me dat alles werkte, ze had ook collegas aan de lijn. Maar ik moest eerst mijn dagbundel opmaken voordat ik de 2 gb kon bijbestellen. 2x raden : ik de bundel op en bijbestellen werkt nog steeds niet. Dus in de avond geen internet. Ik een belafspraak plannen , eerste optie over 2 dagen. Verward ging ik maar slapen. .. werd wakker , bijbestellen werkt nog steeds niet. Dag 3 . Bel zelf maar weer met klantenservice. Medewerker kon geen tickets zien. Alleen van een maand geleden. De 3 tickets sinds die melding zijn weg. Hij heeft beloofd dat zijn ticket wel verzonden is , maar zag ook dat mijn abbonement nog een maandje moest voor het jaar compleet was. Ik : ik weet het ( knipoog) . Back office gaat binnen 2 tot 5 dagen naar mijn ticket kijken. Morgen zit ik op dag 4 als het nog steeds niet werkt en 4 dagen hard reset lost het altijd ook op. Dus het idee van telkens op nieuw beginnen is een feit. Tickets verdwijnen, medewerkers zien dat er niets mee gedaan is.  en het terug komend advies van vrijwel alle medewerkers deze belronde is dat mijn contract er bijna opzit. ( Als het er 1 was geweest had ik dit voor me gehouden , maar ze zeggen het allemaal.) 

Bedankt voor de terugkoppeling ​@Martijn876876

Uiterst frustrerend hoe dit allemaal verloopt, iets anders kan ik er (helaas) ook niet van maken. Heeft de back office hier inmiddels al contact met je over opgenomen? Zo ja, ben ik wel heel erg benieuwd naar de uitkomst. 

Reageer