Skip to main content
Beantwoord

Ondanks schriftelijke toezegging tot op heden geen correcte afrekening

• June 18, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik heb op 19 april mijn abonnement stopgezet, en de persoon gaf al aan dat de opzegdatum 31-05-2025 in het systeem stond, maar dat dit wel gecorrigeerd naar 19 mei zou worden. Ik vertrouwde dit niet dus nogmaals gebeld en om een email met daarin zwart op wit de einddatum 19 mei gevraagd. Deze gehad, zie hieronder. Toch wil kpn de afrekening factuur niet corrigeren naar 19 mei, maar houdt vast aan 1 juni.  Ik heb hier toen al meerdere malen voor gebeld omdat ik al bang was dat het niet goed zou gaan, vervolgens op de 19e nog gebeld en gezegd dat hij nog steeds in de lucht was, of dit wel klopte, en ja zei hij, hij wordt vandaag afgesloten…. maar niks hoor. en nu wordt gewoon net gedaan alsof ik het zelf verlengd heb naar de 31e. Ik ga hier niet mee akkoord. 

Subject: Opzegging bevestiging

U heeft u abonnement per 19-04-2025 laten opzeggen met 1 maand opzegtermijn en dit is u vanuit een vorige collega toegezegd dus heeft u recht tot 19-05 te betalen mocht dit anders verlopen, kan ik u de extra dagen dat in rekening is gebracht terug crediteren.

Ook hadden wij het gehad over een nieuw mobiel abonnement met evt een nieuw toestel, met of zonder toestel op een nieuwe sim only of met toestel kan ik u dus dan naast de combivoordeel korting van thuis met mobiel gecombineerd nog een extra actie code toepassen wat zorgt voor 5 euro extra korting, dit is wel alleen mogelijk als u dit via mij doet en als u wilt dat ik terug bel mijn andere collega’s kunnen dit niet in orde maken omdat ik dit met u heb afgesproken en van de sales afdeling ben heb ik actie codes, dus u kunt niet bij iemand anders terecht voor deze extra korting.

Mocht u dus interesse hebben voor de extra 5 euro korting op u maandelijkse nieuwe abonnement kunt u mij mailen en dan bel ik u gelijk zsm terug.

En ook voor de factuur als er wat fout gaat kunt u mij mailen dan bel ik ook zsm terug om het terug te crediteren.

Ondanks dat de opzegging niet via mij erin gezet is en het proces niet via mij is verlopen wil ik nogmaals vanuit KPN onze excuses aanbieden dat u lang heeft moeten telefoneren.

Mvg,

Admin: e-mailadressen verwijderd uit openbare post i.v.m. privacy

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@EstherMaliepaard. Welkom op de community! Wat vervelend dat dit zo is gelopen. Ik begrijp goed dat je baalt. Je hebt je abonnement op 19 april opgezegd, en daarbij is gezegd dat het op 19 mei zou stoppen. Je hebt daar zelfs een e-mail van gekregen als bevestiging. Toch lijkt het erop dat je moet betalen tot 1 juni. Dat klopt natuurlijk niet met wat eerder is afgesproken. Je hebt duidelijk je best gedaan om dit op tijd en goed te regelen. Het is jammer dat dit niet goed is opgepakt. Onze excuses daarvoor.

Het beste wat je nu kunt doen, is een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Dan bellen wij jou terug om dit samen op te lossen. Als het nodig is, kunnen ze ook een klacht voor je aanmaken. In dat geval neemt onze klachtenafdeling op een later moment contact met je op.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 19, 2025

Hoi ​@EstherMaliepaard. Welkom op de community! Wat vervelend dat dit zo is gelopen. Ik begrijp goed dat je baalt. Je hebt je abonnement op 19 april opgezegd, en daarbij is gezegd dat het op 19 mei zou stoppen. Je hebt daar zelfs een e-mail van gekregen als bevestiging. Toch lijkt het erop dat je moet betalen tot 1 juni. Dat klopt natuurlijk niet met wat eerder is afgesproken. Je hebt duidelijk je best gedaan om dit op tijd en goed te regelen. Het is jammer dat dit niet goed is opgepakt. Onze excuses daarvoor.

Het beste wat je nu kunt doen, is een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Dan bellen wij jou terug om dit samen op te lossen. Als het nodig is, kunnen ze ook een klacht voor je aanmaken. In dat geval neemt onze klachtenafdeling op een later moment contact met je op.