Skip to main content
Beantwoord

Ongewenste deur-aan-deur verkopers van KPN

• January 14, 2025
  • 9 reacties
  • 615 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niks lijkt te werken, dus dan maar hier.

Ik kreeg vorig jaar een medewerker van kpn aan de deur. Netjes binnengelaten. Hij vertelde mij dat ik kon overstappen. Toen gezegd dat ik hier geen interesse in had, en als ik dit wel krijg, ik dit zelf wel regel.

Echter, zijn jullie nu zeker alweer 10x aan mijn deur geweest. Ik ben niet altijd thuis, maar ik zie dit op mijn camera.

Ik heb geen interesse en wens ook geen medewerkers aan de deur. Ik werk onregelmatig, dus soms lig ik te slapen en belt er weer een kpn medewerker aan!!

Ik hoop dat jullie dit nu voor eens en voor altijd in jullie systeem kunnen verwerken. Ik heb een mailadres gezocht van jullie om mijn adres door te geven, maar kan dit nergens vinden. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@LaraK, welkom bij onze community. 

Allereerst, wat ontzettend naar dat dit maar blijft gebeuren. Heb je ook contact met ons opgenomen om dit door te geven? De collega's kunnen dit melden, want 10 keer is wel erg veel. Al helemaal als je hebt aangegeven dit niet te willen.

Heb je dit nog niet gedaan? Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• January 14, 2025

Ik denk dat je wat minder aardig tegen ze moet zijn.

Ik kreeg vorig jaar een medewerker van kpn aan de deur. Netjes binnengelaten. 

Binnen gelaten? Waarom zou je? Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en dicht die deur.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2025

O

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2025

Ik denk dat je wat minder aardig tegen ze moet zijn.

Ik kreeg vorig jaar een medewerker van kpn aan de deur. Netjes binnengelaten. 

Binnen gelaten? Waarom zou je? Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en dicht die deur.

Omdat er glasvezel in mijn complex was aangelegd en hij met de smoes kwam dat hij kwam kijken of alles goed was gegaan

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2025

KPN ik heb mijn adresgegevens toegevoegd in mijn profiel. Ik hoop dat jullie nu aan mij kunnen bevestigen dat jullie niet meer bij mij aan gaan bellen!!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hi ​@LaraK, welkom bij onze community. 

Allereerst, wat ontzettend naar dat dit maar blijft gebeuren. Heb je ook contact met ons opgenomen om dit door te geven? De collega's kunnen dit melden, want 10 keer is wel erg veel. Al helemaal als je hebt aangegeven dit niet te willen.

Heb je dit nog niet gedaan? Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

​@Alex van KPN, ik heb via Facebook contact met jullie gezocht en een medewerker heeft aangegeven dat mijn adres verwijderd is. Ik hoop dat dit nu dan ook echt zo is en er niet meer word aangebeld

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 20, 2025

Goed om te lezen en dankjewel voor de terugkoppeling. Hou ons hier op de hoogte mocht er toch nog worden aangebeld. 

• Nieuwkomer
  • May 16, 2025

Erg ontsteld ben ik over het feit dat een tussenpersoon van KPN zich toegang heeft verschaft tot een voor publiek gesloten gang van een bejaardentehuis en mijn hoogbejaarde schoonmoeder met valse voorwendselen een abonnement heeft aangesmeerd. Haar Ziggo zou te oud zijn en het kastje fout, niet snel genoeg voor haar persoonlijk alarm en veel te duur etc.

Terwijl ze aangaf dat haar dochter dit allemaal regelt en dat hij contact met haar moest opnemen is deze man de woning in gegaan en heeft van allerlei gegevens opgevraagd en heeft vervolgens de overstap naar KPN in gang gezet..

Simpelweg een schande! Dat KPN zich inlaat met dit soort verkooptechnieken!

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 16, 2025

Goed nieuws voor consumenten

wetsvoorstel bedenktijd deurverkoop

Extra bescherming consumenten bij deur- en straatverkoop

Bij verkoop aan de deur en op straat krijgen consumenten wettelijk extra tijd (3 werkdagen) om na te denken over een verkoopvoorstel. Zo kan de consument in alle rust de informatie van de verkoper over het product of de dienst lezen en vergelijken met andere aanbiedingen, voordat de overeenkomst kan worden gesloten. De internetconsultatie voor het wetsvoorstel afkoelperiode colportage is voorzien voor de zomer van 2025.

Als de consument besluit om de overeenkomst te sluiten, dan blijft vervolgens ook de nu al bestaande wettelijke bedenktijd van 14 dagen gelden. Daarin kan hij zonder opgave van reden een overeenkomst opzeggen.Â