Skip to main content
Vraag

Onkostenvergoeding of maandelijkse korting bij problemen met KPN-diensten?

• October 2, 2026
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Len B
Slimmerik

Wanneer gaat KPN een onkostenvergoeding geven in de vorm van een maandelijkse korting op het abonnement van hun klanten ? ?

KPN levert een product/dienst en vervolgens [zie KPN Community] moet de klant zelf aan het werk , tijd in steken én onkosten maken om de door hun geleverde producten/diensten aan de gang te houden.

Nieuwe klanten krijgen ook een fikse korting als zij zich aanmelden en dat kan wel.

P.S.  -Als ik voor iedere strubbeling van een KPN=product een duppie zou krijgen krijg ik nog geld toe.

5 reacties

JanD
Wijsgeer
  • October 2, 2026

Beste ​@Len B als (een gedeelte van de)  diensten niet (goed) werken en er is een monteur nodig en als dan blijkt dat het aan KPN ligt, maak je geen kosten.

Bij een storing van 1 of meer diensten, die langer dan x dagen duurt en waarbij geen monteir nodig is omdat de storing buiten jouw domein gebeurt, heb je rechts op een vergoeding per dag per dienst die niet werkte overeenkomstig de voorwaarden.

• October 2, 2026

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 2, 2026

Beste ​@Len B als (een gedeelte van de)  diensten niet (goed) werken en er is een monteur nodig en als dan blijkt dat het aan KPN ligt, maak je geen kosten.

Bij een storing van 1 of meer diensten, die langer dan x dagen duurt en waarbij geen monteur nodig is omdat de storing buiten jouw domein gebeurt, heb je rechts op een vergoeding per dag per dienst die niet werkte overeenkomstig de voorwaarden.

​Dat is bij mij bekend ​@JanD 👍.

Het ging mij meer over dat ‘’. . . . . zelf aan het werk , tijd in steken én onkosten maken om de door hun [KPN] geleverde producten/diensten aan de gang te houden’’ !   - Alles goed en wel alleen zou de klant niet hulp hoeven zoeken op community of telefonisch bij ???-aantallen problemen.

En nogmaals , de TV is er voor de klanten , de klanten , niet voor de TV.

Ikzelf heb op 28-9 het advies gehad om gegevens te wissen in de DIW7022-box , t/m 2-10 heb ik alweer 16 haperingen/storingen of dingen gehad of gezien die niet klopten.

Hoe hard sommige mensen bij KPN ook hun best doen , je ziet gewoon téveel topics hier van dingen die daar niet goed gaan , de KPN schijnt ook geen cijfers naar buiten te brengen hoeveel keren per dag de Storingsdienst wordt gebeld per dag . . . . 🤔⁇

Hier kan je ook wel het een en ander vinden ;  https://nl.trustpilot.com/review/www.kpn.com

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 3, 2026

Het ging mij meer over dat ‘’. . . . . zelf aan het werk , tijd in steken én onkosten maken om de door hun [KPN] geleverde producten/diensten aan de gang te houden’’ !   - Alles goed en wel alleen zou de klant niet hulp hoeven zoeken op community of telefonisch bij ???-aantallen problemen.

En nogmaals , de TV is er voor de klanten , de klanten , niet voor de TV.

Ikzelf heb op 28-9 het advies gehad om gegevens te wissen in de DIW7022-box , t/m 2-10 heb ik alweer 16 haperingen/storingen of dingen gehad of gezien die niet klopten.

Hoe hard sommige mensen bij KPN ook hun best doen , je ziet gewoon téveel topics hier van dingen die daar niet goed gaan , de KPN schijnt ook geen cijfers naar buiten te brengen hoeveel keren per dag de Storingsdienst wordt gebeld per dag . . . . 🤔⁇

Hier kan je ook wel het een en ander vinden ;  https://nl.trustpilot.com/review/www.kpn.com

Hallo ​@Len B ,

Je weet zelf natuurlijk heel goed dat KPN jou geen vergoeding geeft voor de door jou gestoken tijd in het oplossen van problemen. 

21 aangemaakte topics binnen een half jaar is overigens wel bovengemiddeld. Stiekem vind jij het misschien hier op dit platform toch ook wel leuk? 🤩

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 3, 2026

Hallo ​@Len B ,

Je weet zelf natuurlijk heel goed dat KPN jou geen vergoeding geeft voor de door jou gestoken tijd in het oplossen van problemen. 

Klopt ​@Noordzee maar dat is het punt ook niet en dat weet jij ook wel.    - Er zullen er nog wel een paar zijn die dat begrijpen , daarvoor hoef je niet voor aan het Erasmus te hebben gestudeerd.

Even de feiten op een rijtje ​: 

21 aangemaakte topics binnen een half jaar is overigens wel bovengemiddeld. Stiekem vind jij het misschien hier op dit platform toch ook wel leuk? 🤩

A- Nee , het is zeer zeker geen leuk social platform gezien de reden dat de reageerder regelmatig genoodzaakt zijn om op Community te reageren en om hulp moeten vragen voor hun problemen !   -Het is soms wel heel vermakelijk als je reacties ziet van reageerders , zeker van degene wanneer vandaag de kleur zwart morgen ineens weer wit is.

B- Die z.g. 21 aangemaakte topics kan jij mij niet verwijten en moet je wel de feiten weten want je slaat de plank hierin volledig mis !  -Bij de keren dat ik een opmerking maakte of een vraag stelde in een topic werden deze al ⁇ keren verplaatst/omgezet naar in een eigen topic en zijn dus niet door allemaal mij aangemaakt !

C- Deze ,,🤩’’ ga ik pas gebruiken als ik een maand zonder problemen TV kan kijken want die heeft hem dan echt verdient 😉!