Op 28/7 jl heb ik gebruik gemaakt van de optie om mijn KPN internet en tv abonnement op te zeggen per 28/8 jl. ivm verhuizing. Tot mijn grote schrik en verbazing krijg ik echter weer gewoon een rekening van € 109,00 voor deze maand!
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn opzegging, wel de mededeling dat ik nav de opzegging eerst max 8 x gebeld zou worden . Ik ben idd ( tijdens de zeer hectische verhuis- klusperiode waarin ik absoluut geen tijd had voor dit soort dingen en gemiste telefoontjes pas s avonds laat zag) 4 x gebeld door het KPN nummer. De opzegging is dus wel degelijk doorgekomen. Nu ik dan eindelijk op mijn plek zit in het nieuwe huis blijkt er dus echter gewoon helemaal niets verwerkt te zijn.
Wettelijk is het niet toegestaan dat je een dienst die je online kunt kopen niet online op kunt zeggen.
En de opzegging is dus geregistreerd ( anders zouden ze me niet gebeld hebben) alleen is er vervolgens helemaal niets mee gedaan.
Ik wil dan ook dat mijn abonnement alsnog per 28/8 wordt stopgezet. Ik heb hierover al Facebook chat kontakt gehad, er wordt aangegeven dat er geen bevoegdheid is om dit online te doen, er móet gebeld worden. Dit vind ik onacceptabel want wettelijk is dit dus helemaal niet toegestaan. Telefonisch heb je ook niets zwart op wit staan en ik heb moeite met telefoneren.
Ik hoop dat ik via deze weg een medewerker kan spreken die dit voor mij op gaat lossen.
Bij voorbaat hartelijk dank!