Skip to main content
Vraag

Online status van bestelling loopt achter

• October 7, 2024
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Vanaf vandaag kan ik mijn nieuwe internet abonnement installeren, alleen geeft de status van mijn bestelling aan dat glasvezel er aankomt terwijl ik dit al heb. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2024

De status van mijn bestelling geeft verkeerde informatie aan. Vandaag kan ik mijn internet en tv aansluiten, alleen staat er bij de status van mijn bestelling dat er moet worden gewacht op het aansluiten van de glasvezelaansluiting. Alleen heb ik deze aansluiting al dus zou als het goed is mijn internet en tv moeten aansluiten. 

Admin: topics samengevoegd

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 7, 2024

Heeft u het al geprobeerd om het aan te sluiten?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2024

Ja dat heb ik geprobeerd. Alleen krijg ik geen verbinding. Telefonisch contact gehad met KPN, zij gaven aan dat ik moest wachten op mail van KPN dat ik het kan aansluiten. Nu zag ik alleen onderstaande bij mijn status staan. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 7, 2024

Heel bijzonder. Het lijkt er op sat de andere kant van de kabel nog niet klaar is...is de oude koperaansluiting er nog?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2024

Nee de oude koperaansluiting is er niet meer, ik heb al een aantal jaren glasvezel. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 7, 2024

Welke provider had u? Ligt er glasvezel van kpn??

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2024

Ik heb een paar jaar KPN gehad. Vorig jaar overgestapt naar Odido en nu weer terug naar KPN.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 7, 2024

Toen glasvezel van kpn? Of was dat via de koperaansluiting?