Vandaag ruim een uur telefonisch gesprek gehad met de KPN Klantenservice. De klantenservice medewerker beweert dat ze mij niet kan helpen.
Lang verhaal kort:
Betaling hebben wij gedaan via de mijnKPN app voor ons vaste internet/tv. Dit betaling is gedaan via iDeal en BLIJKBAAR naar een andere abonnementhouder gegaan. Dit fout beweert de medewerker dat het mijn eigen fout is. Ik ben nu afgesloten en kan dus ook mijn werkzaamheden niet uitvoeren. Hiervoor heb ik internet nodig.
Hoe is het mijn fout dat als ik inlog met mijn eigen mijnKPN account en dan de betaling uitvoer voor mijn eigen adres via een iDeal link en dat naar een andere abonnementhouder gaat.Â
Oplossing dat de medewerker mij geeft: Betaal nog een keer dan is alles weer werkend. Het geld kan je terug halen bij de andere abonnementhouder.Â
Wat voor oplossing is dit?! Dit slaat compleet nergens op. Dit is niet mijn probleem maar, wordt wel mijn probleem.Â
Ik hoop nu via het forum meer te bereiken want, elke dag dat ik offline ben is verlies voor mij. Neem aan dat ik dit ook moet gaan verhalen dan bij de andere abonnementhouder zeker als ik dit logica moet aanhouden.