Skip to main content
Antwoord

Onterechte afschrijving voor online aankoop Fightclub Live

• August 7, 2025
  • 2 reacties
  • 394 keer bekeken

er is bij mij een online aankoop afgeschreven die ik niet gedaan heb. het gaat om fightclub live, 

ik heb er nog nooit van gehoord, en heb deze aankoop zeker niet gedaan. in eerdere reacties zie ik dat dit al eerder is gebeurd, en ik wil deze site dan ook graag blokkeren.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@hoekweg. Welkom op de KPN Community! Niet zo leuk dat je een afschrijving op de factuur vindt wat je niet gelijk herkent. Dat wil je zo snel mogelijk weer beeindigd hebben natuurlijk. 

Allereerst ben ik bang dat je waarschijnlijk per ongeluk zelf deze online aankoop hebt geactiveerd. Dat is namelijk niet op een andere manier te starten dan vanaf het toestel met jouw simkaart erin. Wel kun je het meteen beëindigen, maar hiervoor moet je wel een paar handelingen doen. Je kunt controleren of er een abonnement actief is in de app store van je toestel. Dit doe je op de volgende manier:

📱 Android (Google Play Store)

1. Open de Play Store app.
  2. Tik rechtsboven op je profielicoon.
  3. Kies Betalingen en abonnementen.
  4. Tik op Abonnementen.
  5. Selecteer het abonnement dat je wilt annuleren.
  6. Tik op Abonnement annuleren en volg de instructies.

🍏 iOS (Apple App Store)

1. Open de Instellingen app.
  2. Tik op je naam bovenaan.
  3. Ga naar Abonnementen.
  4. Selecteer het abonnement dat je wilt annuleren.
  5. Tik op Annuleer abonnement en bevestig.

Ook kan het zijn dat het een abonnement is via E-Bill.mobi. Dan ga je naar die website en kies je daar voor ‘ik wil een abonnement opzeggen’ en volg je de rest van de instructies. 

Hopelijk kom je er zo uit met deze instructie om het gelijk weer stop te zetten. Laat maar weten of het is gelukt of dat je nog hulp nodig hebt. 

2 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 7, 2025

Vul je forumprofiel in met je naam,adres en je klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2025

Hoi ​@hoekweg. Welkom op de KPN Community! Niet zo leuk dat je een afschrijving op de factuur vindt wat je niet gelijk herkent. Dat wil je zo snel mogelijk weer beeindigd hebben natuurlijk. 

Allereerst ben ik bang dat je waarschijnlijk per ongeluk zelf deze online aankoop hebt geactiveerd. Dat is namelijk niet op een andere manier te starten dan vanaf het toestel met jouw simkaart erin. Wel kun je het meteen beëindigen, maar hiervoor moet je wel een paar handelingen doen. Je kunt controleren of er een abonnement actief is in de app store van je toestel. Dit doe je op de volgende manier:

📱 Android (Google Play Store)

1. Open de Play Store app.
  2. Tik rechtsboven op je profielicoon.
  3. Kies Betalingen en abonnementen.
  4. Tik op Abonnementen.
  5. Selecteer het abonnement dat je wilt annuleren.
  6. Tik op Abonnement annuleren en volg de instructies.

🍏 iOS (Apple App Store)

1. Open de Instellingen app.
  2. Tik op je naam bovenaan.
  3. Ga naar Abonnementen.
  4. Selecteer het abonnement dat je wilt annuleren.
  5. Tik op Annuleer abonnement en bevestig.

Ook kan het zijn dat het een abonnement is via E-Bill.mobi. Dan ga je naar die website en kies je daar voor ‘ik wil een abonnement opzeggen’ en volg je de rest van de instructies. 

Hopelijk kom je er zo uit met deze instructie om het gelijk weer stop te zetten. Laat maar weten of het is gelukt of dat je nog hulp nodig hebt.