Skip to main content
Beantwoord

Onterechte herinnering ontvangen over retoursturen apparatuur

• July 22, 2026
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik kreeg vandaag een laatste herinnering over apparatuur die retour moet.

Best vervelend, ik heb direct na de verhuizing op 17 juni mijn 2 ontvangers met de afstandsbedieningen en de adapters retour gestuurd het antwoordnummer.

Ik heb er ook een verzendbewijs van gekregen. 

Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Herman64. Welkom op de community! Dat is inderdaad vervelend, zeker als je de apparatuur al hebt teruggestuurd. Het kan zijn dat de retourzending nog niet administratief is verwerkt. In dat geval mag je de herinnering negeren. Omdat je nu een laatste herinnering hebt ontvangen, adviseren we je wel om het verzendbewijs goed te bewaren.

Heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice? 

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 22, 2026

Vervelend zeg.

Gelukkig heb het verzendbewijs. 

Neem contact op via het terugbelverzoek (onderaan). Je kunt dan eerst aangeven waarvoor je gebeld wilt worden. Dat is wel zo efficiënt. Je wordt dan door de juiste afdeling gebeld. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Herman64. Welkom op de community! Dat is inderdaad vervelend, zeker als je de apparatuur al hebt teruggestuurd. Het kan zijn dat de retourzending nog niet administratief is verwerkt. In dat geval mag je de herinnering negeren. Omdat je nu een laatste herinnering hebt ontvangen, adviseren we je wel om het verzendbewijs goed te bewaren.

Heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 27, 2026

Bedankt voor je berichtje, ik heb middels een terugbelverzoek contact gehad, er was inderdaad ergens iets fout gegaan.

Alles is nu opgelost.

Bedankt voor het meedenken