Skip to main content
Vraag

Onterechte herinnering over opsturen apparatuur

  • June 24, 2026
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Goedemiddag

Ik krijg nu al 2x een melding over retour van mijn tv decoders en router na opzegging van het contract.

Dit is echter al ingeleverd, en ik heb hier zelf een bevestiging van.\

Kunnen jullie dit zsm nagaan.

Ik wens geen aanmaning te krijgen van op tijd ingeleverde spullen.

 

bedankt

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Aad en Asia. Welkom op de community! Goed om te horen dat je de tv-ontvangers en router al hebt ingeleverd en daar ook een bevestiging van hebt. Het kan soms voorkomen dat je toch nog een herinnering ontvangt, terwijl de retourzending al wel is gedaan. In dat geval is de administratieve verwerking nog niet volledig afgerond. Je mag deze herinnering dan gerust negeren. Heel soms wordt er ook per ongeluk een verkeerde herinnering verstuurd. Ook dan kun je de brief als niet van toepassing beschouwen.