Skip to main content
Beantwoord

Onterechte herinnering terugsturen ontvangers

• September 13, 2024
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik krijg steeds herinneringen over het terugsturen van apparatuur. Dat heb ik op 24-7-2024 al gedaan: een modem en twee ontvangers. Het eerste bericht ging dan ook over modem en ontvangers. Nu heb ik twee keer een herinnering gekregen dat ik de ontvangers nog moet terugsturen - modem is kennelijk wel aangekomen(?) maar zat in dezelfde doos. Anyway: ik heb niks meer in huis, dus kan er verder niks aan doen.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

In de administratie heb ik nu aangegeven dat alles reeds keurig retour is gegaan @MoniqueL. Jij kunt eventuele herinneringen verder negeren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • September 13, 2024

@MoniqueL je verzend bewijs goed bewaren.

het zal wel een administratieve vertraging/ verwerking zijn van de retour ontvangen apparatuur.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 13, 2024

Ja, ik heb het verzendbewijs nog.

Is wel een erg trage verwerking zeg… Maar ja.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @MoniqueL, stuur jij keurig alle apparatuur terug, gaat KPN je bestoken met allerlei herinneringen. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan ga ik ervoor zorgen dat in de administratie keurig wordt genoteerd dat alles reeds retour is gestuurd. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2024

Hallo Jeroen van KPN, ik heb het forumformulier ingevuld.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2024

In de administratie heb ik nu aangegeven dat alles reeds keurig retour is gegaan @MoniqueL. Jij kunt eventuele herinneringen verder negeren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 17, 2024

Top! Dankjewel!