Skip to main content
Beantwoord

Onverwachtse blokkade op internet thuis, hoe kan dit?

• October 15, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Opeens kan ik mijn internet niet meer gebruiken en krijg ik als melding tijdens de test blokkade, hiervan heb ik geen mail ontvangen of iets van een melding. Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hi ​@Nick van de Molengraaf, welkom op de community! Wat ontzettend vervelend dat je ineens geen internet meer kunt gebruiken, zeker als je geen melding of e-mail hebt ontvangen over een blokkade. Ik kan me goed voorstellen dat dat even schrikken is, je rekent er natuurlijk op dat alles gewoon werkt.

Omdat een blokkade verschillende oorzaken kan hebben (bijvoorbeeld een administratieve fout of een technisch probleem), kunnen mijn collega’s van de klantenservice dit het beste even voor je nakijken. Zij hebben toegang tot je dossier en kunnen precies zien wat er aan de hand is.

Ik raad je aan om via deze link een terugbelafspraak in te plannen. Dan word je op een moment dat het jou uitkomt gebeld en kunnen ze dit direct met je uitzoeken.

Hopelijk is het snel weer in orde! Laat je hier nog even weten hoe het is afgelopen? 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 15, 2025

Maak eens een screenshot van de melding ​@Nick van de Molengraaf 

Heb je nu internet via je mobiel?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Hi ​@Nick van de Molengraaf, welkom op de community! Wat ontzettend vervelend dat je ineens geen internet meer kunt gebruiken, zeker als je geen melding of e-mail hebt ontvangen over een blokkade. Ik kan me goed voorstellen dat dat even schrikken is, je rekent er natuurlijk op dat alles gewoon werkt.

Omdat een blokkade verschillende oorzaken kan hebben (bijvoorbeeld een administratieve fout of een technisch probleem), kunnen mijn collega’s van de klantenservice dit het beste even voor je nakijken. Zij hebben toegang tot je dossier en kunnen precies zien wat er aan de hand is.

Ik raad je aan om via deze link een terugbelafspraak in te plannen. Dan word je op een moment dat het jou uitkomt gebeld en kunnen ze dit direct met je uitzoeken.

Hopelijk is het snel weer in orde! Laat je hier nog even weten hoe het is afgelopen?Â