Skip to main content
Beantwoord

Op factuur staan 2 extra ontvangers voor €7,50, volgens de website zou dit gratis zijn?

• July 16, 2024
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Op mijn factuur staat voor 2 extra ontvangers een bedrag van EUR 7,50, terwijl op de website staat dat dit gratis is. hoe zit dat?

Beste antwoord door Berrie_Kaas

@Den Wingerd . Als ik een aanvraag doe om mijn abonnement te wijzigen zie ik dat mijn 2 TV. Boxen € 0,00 kosten terwijl ik daar nu  € 2,50 voor betaal, 1 is incl. het het abonnement en 1 extra voor €2,50 (met een kleine korting). Het weergegeven bedrag is dus idd, het verschil t.o.v. het huidige abonnement. Je moet dus wel ingelogd zijn anders zie je je huidige abonnement met de daarbij behorende bedragen niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • July 16, 2024

Waar op de website staat dat dit gratis zou zijn?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 16, 2024

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 16, 2024

De prijzen die hier staan geven aan wat u meer of minder gaat betalen als u het aantal ontvangers wijzigt. Er staat niet dat 3 ontvangers gratis zijn.

Ik vind € 2,50 voor een ontvanger overigens heel raar. Een extra ontvanger hoor 5 euro te kosten. Kan een KPN medewerker hier wat toelichting op geven?

wjb
Wijsgeer
  • July 16, 2024

Daar staat niet dat die 3 TV Boxen €0,00 kosen maar dat het verschil t.o.v. jouw huidige aantal gecontracteerde TV Boxen €0,00 is.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 16, 2024

@Den Wingerd . Als ik een aanvraag doe om mijn abonnement te wijzigen zie ik dat mijn 2 TV. Boxen € 0,00 kosten terwijl ik daar nu  € 2,50 voor betaal, 1 is incl. het het abonnement en 1 extra voor €2,50 (met een kleine korting). Het weergegeven bedrag is dus idd, het verschil t.o.v. het huidige abonnement. Je moet dus wel ingelogd zijn anders zie je je huidige abonnement met de daarbij behorende bedragen niet.