Skip to main content
Vraag

Op factuur staat betaling van Netflix maar deze loopt nu via KPN

• September 2, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Op mijn factuur staat een betaling van netflix ik heb nu netflix van KPN hoe kan ik die betaling stoppen.

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 2, 2025

Goedemorgen ​@Robo4559 

Als je Netflix nog afneemt bij Netflix zelf en betaalt via de KPN factuur zijn er verschillende opties om deze te stoppen. 

Optie 1:

Log in bij Netflix op http://netflix.com/youraccount en zeg je abonnement daar op.

Optie 2:

Je kunt het abonnement ook hebben lopen via de appstore of playstore. Open je respectievelijke store en ga naar je lopende abonnementen en zeg het daar op. 

Succes!

• Auteur
  • Helper
  • September 2, 2025

Netflix is in jumi opgezegt zie ook geen betalingen op de facturen van netflix in juni dus de fout legt bij KPN die betalen nog steeds. Weet ook niet hoe ik dat moet stop zetten.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 2, 2025

Zou je misschien een screenshot kunnen delen van ALLEEN dat deel van je factuur? Knip wel even je persoonsgegevens eraf ivm. privacy! 

Het maakt namelijk erg veel uit hoe Netflix precies op je factuur staat. 2x Netflix afnemen op dezelfde factuur bij KPN kan namelijk niet tenzij; 

• 1x Netflix op je factuur staat BIJ KPN, dus als entertainmentpakket of extra dienst.
  • 1x Netflix op je factuur staat onder KPN Pay / Online Aankopen. Dan heb je je account zelf in beheer en verloopt alleen de facturatie via KPN. KPN is dan slechts je betaalmiddel. Omdat je dit in beheer hebt moet je dit dus ook zelf opzeggen. 

Â