Beste KPN,
Ik heb per 16 mei mijn internetabonnement opgezegd. Hier ook per email bevestiging van gehad op 16 mei. Hierin stond:
“U heeft ons laten weten dat u uw abonnement wilt opzeggen. Opzeggen is alleen mogelijk als de minimale duur van uw abonnement bereikt is. U heeft een opzegtermijn van 1 maand.
We bellen u om uw opzegging te verwerken
Om uw opzegging te verwerken bellen wij u binnenkort. Dit doen wij met een 088-nummer. Mist u deze oproep, belt u ons dan alstublieft terug.
Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.”
Ik was langer dan een jaar klant, dus voldoe aan de opzegtermijn van 1 maand. Echter, op 24 juni ontving ik een email dat mijn opzegdatum 27 juni is. Dat klopt dus niet.
Zojuist gebeld met de klantenservice, en deze verteld mij dat omdat jullie er 4 weken over doen om online opzeggingen te verwerken, en dat telefonisch sneller gaat, ik nu tot 27 juni moet betalen.
- Dat staat niet in de opzegigngsemail die ik ontving;
- Mijn wettelijke opzegtermijn hangt niet af van hoe jullie opzeggingen regelen. 1 maand is 1 maand.
Graag zou ik zien dat jullie dit snel en correct oplossen. Alvast dank.