Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen abonnement

• January 16, 2025
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik lees dat aanbieders als KPN, Ziggo, Odido en Online.nl een felle concurrentiestrijd voeren om zoveel mogelijk internetklanten aan zich te binden. Als mensen geld willen besparen, is het slim om over te stappen naar een andere aanbieder of een nieuw abonnement af te sluiten zodra de looptijd van een contract is verstreken.

Ik heb al jaren een abonnement bij KPN. Aangezien ik ook wel geld wil besparen, ga ik ook shoppen voor een goedkope aanbieding.

Het is jammer dat wanneer je al meer als 10 jaar bij KPN bent en nooit een aanbod ontvangt om het te wijzigen.

Beste antwoord door Raspberry

Hoi ​@Arend Grit opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. Het maakt daarnaast ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. 

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijg. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Hoi ​@Arend Grit opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. Het maakt daarnaast ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. 

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijg. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

• January 16, 2025

Het is jammer dat wanneer je al meer als 10 jaar bij KPN bent en nooit een aanbod ontvangt om het te wijzigen.

Waarom zou KPN iets doen wat hen zelf geld kost? Het is een commercieel bedrijf hé? Geen liefdadigheids instelling.