Skip to main content
Vraag

Opzeggen internet vanwege afbraak loods is niet mogelijk volgens helpdesk

• October 17, 2025
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo, ik heb een internet thuis abonnement in een opslagloods. Ik ben nu ergens anders waar geen internet mogelijk is.
De opslagloods word waarschijnlijk afgebroken en word niet meer verhuurd.
Nu zit ik nog 1 jaar vast aan mijn abonnement dat is 12 maanden a €43,90 totaal dus €526,80
Ik heb gebeld met de kpn maar er was geen mogelijkheid om dit te beeindigen.
Is dit normaal of ga ik het aankomende jaar voor nop betalen.
Trouwens voor een dsl abonnement van 526,80 /jaar is dat niet veeel te duur!
Is er in deze situatie iets aan te doen
groet Jos  

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 17, 2025

Beste ​@joske12345 zolang de loods er nog staat, is er dus nog verbinding en hoeft/kan het abo binnen contract niet opgezegd te worden.

Als je een officiële verhuizing regelt en je kunt op je nieuwe adres geen KPN krijgen, dan kan je contract eventueel wel ontbonden worden onder bepaalde voorwaarden.

Er is geen prijsverschil tussen een abo op koper of op glas, het kost wat het kost.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik zou het dan nog even met een verhuizing proberen zoals Jan aangeeft als daaruit naar voren komt dat er niet geleverd kan worden dan zou het abonnement ontbonden kunnen worden. Mits wij op die locatie niet kunnen leveren.

• October 20, 2025

Als de loods afgebroken word en de aansluiting gaat daadwerkelijk helemaal weg, dan moet volgens mij via mijnaansluiting.nl de aansluiting door KPN weggehaald worden. Als dat gebeurt, dan lijkt me dat het abonnement ook stopgezet word.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 20, 2025

Ik zou het dan nog even met een verhuizing proberen

Hoe verhuist men uit een opslagloods? Men kan uit KvK uitschrijven maar geen BRP in of uitschrijven.

Mits wij op die locatie niet kunnen leveren.

Deze eis is verbonden met bewijs van een BRP-inschrijving op nieuwe adres. Hoe wordt dit probleem van KPN aangepakt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 20, 2025

De aansluiting in de loods zal er over 10 jaar waarschijnlijk nog zijn maar er worden nu geen mb’s afgenomen, dus het contract is goed dicht getimmerd helaas