Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen KPN, want aantal zaken zijn niet naar wens

• June 8, 2026
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Helaas moet ik na jaren opzeggen.

Kpn groeit niet mee na jaren klant kan ik helaas geen wifi 6 krijgen.

Heb het geprobeerd maar ze lopen vast in eigen regels.

Zelfs niet als ik bij teken.

Maar als nieuwe klant krijg je wel wifi 6 zeer speciaal is dit.

Viaplay ook opgezegt kan ik niet krijgen zonder reclame moest me direct bij Viaplay melden omdat te regelen wel heel raar naar je klanten toe.

Maar goed ga nu op me gemak verder kijken.

Wel jammer na al die jaren was altijd zeer te spreken over kpn.

2 mobiels prive a 90 euro per maand

2 mobiels zakelijk 105 euro per maand.

Kpn thuis internet en tv met extra s 110 euro per maand.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@dj pronk als je een modem in bruikleen hebt van KPN. dat geen wifi6 ondersteunt is eenvoudig op te vangen door een KPN wifipunt te kopen of te huren en dat punt ondersteunt wèl wifi6.

Welk merk en type modem van KPN gebruik je nu dan?

Streamingdiensten zijn geen core-business van KPN, dan gewoon Viaplay rechtstreeks bij Viaplay nemen.

KPN thuis vind ik nogal aan de prijs, ik betaal ongeveer de helft voor internet, tv en vaste telefoon.

Je zou kunnen kijken of je thuisabo niet uit te dunnen is met diensten die je in de praktijk toch zelden of nooit gebruikt en verlengen naar het nieuwste abo TV+ i.p.v. Hussel of nog ouder, dat scheelt ook geld.

Kosten voor mobiel genoemd zijn niet reeel, daar moet je de lening niet bij rekenen, want je hoeft tenslotte niet te lenen en zijn dus geen vaste abokosten bij KPN.

5 reacties

• Wijsgeer
  • June 8, 2026

@dj pronk, die mobiele abonnementen zijn wel heel erg duur! Wat voor abonnementen zijn dat? Zit daar telefoons bij op afbetaling?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2026

Ja klopt 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 8, 2026

Beste ​@dj pronk als je een modem in bruikleen hebt van KPN. dat geen wifi6 ondersteunt is eenvoudig op te vangen door een KPN wifipunt te kopen of te huren en dat punt ondersteunt wèl wifi6.

Welk merk en type modem van KPN gebruik je nu dan?

Streamingdiensten zijn geen core-business van KPN, dan gewoon Viaplay rechtstreeks bij Viaplay nemen.

KPN thuis vind ik nogal aan de prijs, ik betaal ongeveer de helft voor internet, tv en vaste telefoon.

Je zou kunnen kijken of je thuisabo niet uit te dunnen is met diensten die je in de praktijk toch zelden of nooit gebruikt en verlengen naar het nieuwste abo TV+ i.p.v. Hussel of nog ouder, dat scheelt ook geld.

Kosten voor mobiel genoemd zijn niet reeel, daar moet je de lening niet bij rekenen, want je hoeft tenslotte niet te lenen en zijn dus geen vaste abokosten bij KPN.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 10, 2026

Goedemorgen ​@dj pronk en bedankt voorjouw bericht!

Heel erg jammer om te lezen dat je ons na al die jaren gaat verlaten, zeker omdat je aangeeft dat je altijd zo te spreken was over KPN. Wat betreft wifi 6; ik zie dat ​@JanD daar nog goed advies over geeft maar ik vermoed dat dit al te laat is. Maar wel nuttig om hiervan op de hoogte te zijn, mocht het bij je nieuwe provider onverhoopt toch niet bevallen dan ben je natuurlijk altijd weer welkom 🙏🏻

rvk01
Slimmerik
  • June 10, 2026

Wat betreft wifi 6; ik zie dat ​@JanD daar nog goed advies over geeft maar ik vermoed dat dit al te laat is.

Misschien bestaande klanten toch de optie geven om een Box v10 om te wisselen voor een Box 12 indien ze dit echt wensen (bij glasvezel).

Maar wel nuttig om hiervan op de hoogte te zijn, mocht het bij je nieuwe provider onverhoopt toch niet bevallen dan ben je natuurlijk altijd weer welkom 🙏🏻

Misschien krijgt ie dan automatisch wel de nieuwere Box 12 met WiFi 6 🤣