Skip to main content
Vraag

Opzeggen omdat KPN voorwaarden aanpast

• May 1, 2026
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Robbietobbie
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Ik ontving een mail van KPN over "verbeteringen". Zoals altijd bij dit soort mails, nul verbetering voor de klant, besparing voor de provider (mailservers niet meer nodig in dit geval).

Omdat ik hier niet naar gevraagd heb, mag ik aannemen dat ik kosteloos mijn abonnement mag opzeggen? Dat was ik al van plan in September, maar hoe eerder hoe beter. Graag bevestiging van deze opzeg mogelijkheid door een KPN beheerder. Dan kan ik een nieuw abonnement afsluiten ergens anders. O ja, aangezien ik ook een F1 tv pro, Ziggo en ESPN abo heb via KPN, graag ook bevestigen dat deze dan ook worden gestopt. In geval van Ziggo en ESPN, sluit ik dan wel direct opnieuw af. F1 TV kan me gestolen worden, die sport is naar de klootjes geholpen door een paar bobo's met belangen in zandbak regimes. 

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Robbietobbie . Jammer dat de wijzigingen niet in goede aarde vallen.

We kunnen via de Community geen abonnementen voor je opzeggen of bevestigingen daarover geven. Dat gaat via de andere kanalen. 

Je kunt je abonnement eenvoudig zelf opzeggen via:
https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • May 1, 2026

Waarom ben je eigenlijk ontevreden als je toch al van plan was om per september op te zeggen? Dat lijkt me iets constructiever dan zo te reageren.

Aangezien je niet heel duidelijk bent over de ontvangen mail is het denk ik voor een KPN medewerker erg lastig om je van het juiste antwoord te voorzien.

Robbietobbie
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • May 1, 2026

@Roy74 : zie mijn eerdere klachten over KPN. Zoals niet werkend mesh netwerk, wegvallende geluid, vastlopen Viaplay na reclame etc. KPN is partij die niet constructief is (ze lossen immers niets op).

Mail KPN, met daarin de opmerking over mogelijkheid om op te zeggen. Daar wilde ik zekerheid over hebben.

Beste meneer/mevrouw,

We werken aan een verbeterde e-mail omgeving. Daardoor stopt vanaf 10 juni 2026 het aanmaken van een standaard KPNe-mailadres. Ook veranderen we vanaf 10 juni onze Algemene Voorwaarden.

Nog vragen?

We helpen je graag verder. Ga dan naar kpn.com/service. Wil je door deze wijzigingen opzeggen of iets aanpassen aan je abonnement(en)? Dan kan dit op de gebruikelijke manier en zonder kosten tot 10 juni 2026. Je regelt dit het makkelijkst in MijnKPN.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • May 1, 2026

Dat geeft wat context ​@Robbietobbie en daar kan wat mee gedaan worden.