Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Spotify lukt niet, maar 12,99 in houden wel?

• July 27, 2026
  • 13 reacties
  • 72 keer bekeken

En nu komen Spotify en KPN er niet uit.     En nu ?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Esther May,

Ik zie dat Spotify inmiddels verwijderd is van je factuur, en dat ze je hier per email een bevestiging over hebben gestuurd. Vanaf je eerstvolgende factuur zou het dus goed moeten staan 😊

13 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Ether May 

Welkom op de community van KPN.

Zo te zien wordt je heen en weer gestuurd tussen Spotify en KPN, terwijl het abonnement blijft doorlopen, dit is vanzelfsprekend erg vervelend.

Het beste kun je nu een officiële klacht bij KPN indienen, zodat de afdeling klantrelaties & klachten hierachter aan kan en het voor je kan oplossen.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op het online klachtenformulier:

Vul het formulier zo goed en volledig mogelijk in, en klik dan op verstuur.

Binnen 1 a 2 weken neemt dan een medewerker van de afdeling klantrelaties & klachten dan contact met je op.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2026

Zelfs het klachten formulier verzenden lukt niet.  (zucht)

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Zelfs het klachten formulier verzenden lukt niet.  (zucht)

Hoi ​@Ether May 

Waarom lukt het niet om het klachtenformulier te versturen?
Waar loop je tegenaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 29, 2026

Ik krijg geen bevestig dat ik het verstuurd heb.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 29, 2026

Maar ondanks alles is het toch wel treurig dat je zo veel moeite moet doen om er vanaf te komen. En dat 2 partijen maar naar elkaar zitten te wijzen. 😟

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Ether May 

Je zou daar inderdaad wel een bevestiging van moeten ontvangen, maar als je klacht maar goed terecht is gekomen is het belangrijkste.
Je zou het voor de zekerheid nog een keer kunnen doen, waarbij je zorgt dat alle velden zijn ingevuld op het formulier, en het vervolgens opnieuw verstuurd.

Het is inderdaad heel vervelend als je tussen twee grote partijen zit als klant, en je continu naar beide partijen wordt verwezen, daar schiet je inderdaad niets mee op.

Zorg er in elk geval wel voor, dat je jouw community profiel volledig hebt ingevuld met je gegevens, zodat een moderator ook direct kan meekijken zodra je aan de beurt bent.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@Ether May, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat enorm onhandig dat je hier niet goed mee geholpen bent tot nu toe 🙁

Ik kijk graag even voor je na of je klacht wel goed bij ons binnen is gekomen. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 31, 2026

Alles ingevuld

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 31, 2026

EN mijn Ether is verkeerd geschreven ( heb waarschijnlijk zelf gedaan )  het moet zijn ESTHER 😃

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb er Esther van gemaakt, ​@Esther May 😊

Ook heb ik je afbeelding even verwijderd, aangezien er meerdere telefoonnummers op te zien waren, dit is een openbare plek dus iedereen zou ze kunnen zien!

Vorige week is KPN Pay voor je uitgezet zie ik, en is de situatie door een achterliggende afdeling bekeken. Uit de notities in ons systeem haal ik echter niet of deze klacht nu volledig afgehandeld is, zo zie ik bijvoorbeeld niets staan over hoe lang geleden je Spotify stop hebt gezet, zou je me dat nog kunnen vertellen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 4, 2026

Nou, als het per 1 augustus stopt vind ik het prima. Dus ik hou de facturen goed in de gaten.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik bedoel per wanneer je Spotify zelf stop hebt gezet omdat je het niet meer wilde gebruiken ​@Esther May, of heb je er helemaal nooit gebruik van gemaakt?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2026

Hi ​@Esther May,

Ik zie dat Spotify inmiddels verwijderd is van je factuur, en dat ze je hier per email een bevestiging over hebben gestuurd. Vanaf je eerstvolgende factuur zou het dus goed moeten staan 😊