Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen van abonnement verloopt moeizaam

• August 26, 2025
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

In mei al begonnen met het opzeggen van mijn abonnement welke ik niet meer nodig heb op mijn nieuwe adres. Heb uittreksel bevolking register opgestuurd met nog meer gegevens. Heb aan alles voldaan en kreeg zojuist een mail dat het in 2026 opgezegd wordt. KPN abonnee worden kan in een halve dag maar opzeggen is niet voor elkaar te krijgen bij jullie en ik maar doorbetalen voor niets? Denk het niet. 

Een vreselijke ontdane abonnee 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Martin Lubbers, welkom op onze community! Wat balen dat het niet lukt met opzeggen. Als KPN leverbaar is op je nieuwe adres is verhuizen kun je daarmee niet onder je jaarcontract uit. Als KPN daar niet leverbaar is of er al een actief KPN abonnement is, is het natuurlijk een ander verhaal. Dan kun je t beste toch weer even contact opnemen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 26, 2025

Ben je contractvrij of loopt het contract tot in 2026?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2025

Contract loopt tot maart 2026

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2025

Hoi ​@Martin Lubbers, welkom op onze community! Wat balen dat het niet lukt met opzeggen. Als KPN leverbaar is op je nieuwe adres is verhuizen kun je daarmee niet onder je jaarcontract uit. Als KPN daar niet leverbaar is of er al een actief KPN abonnement is, is het natuurlijk een ander verhaal. Dan kun je t beste toch weer even contact opnemen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2025

Is al opgelost inmiddelsÂ