Skip to main content

Opzeggen verloopt heel moeilijk

• May 30, 2026
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Op 30 april kreeg ik een mail dat de algemene voorwaarden werden gewijzigd en dat ik kosteloos mijn abonnement kon opzeggen. Aangezien ik het abonnement binna niet meer gebruik een mooie gelegenheid…… hoe moeilijk kan het zijn dacht ik…..

verschillende keren gebeld en toen kon het niet want ze hadden de mail niet….   Daarna klacht ingediend en zou goedkomen…. Opzegging binnen maar niet per 1/6maar per 1/7 en afkoopsom. Weer klacht ja was niet goed…. Komt goed….. dag later opzegging geannuleerd door kpn…. Eergisteren een mail ja me chef heeft de creditnota afkoopsom niet goedgekeurd maar eirdt verrekend…. Factuur binnen geen afkoopsom maar abonbement loopt door…. Weer gebeld nou meneer komt goed hooen we. Weer klacht ingediend meneer is niet helemaal goed gegaan ga ik regelen blihf even aan de phone…. Is opgezegd afkoopsom wordt kater verrekend… als goed is heeft u de bevestiging ontvangen….. uhhh ja dat klopt 1/6/2027 ipv 2026.. … blijf even hangen…. Uhhhh meneer dit kunnen we niet meer wijzigen we schieten een formulier in om het te annuleren en dan vullen we de goede datum in…. Komt goed…

pffffff waarom blijf ik met het gevoel zitten dat het niet goedkomt…… maar weer een klacht ingediend…. Is ook de enige manier om kpn om beweging te krijgen….. 

heel benieuwd of het nu stopt per 1/6/2026….. de medewerkers aan de telefoon treft geen blaam die volgen alleen de bureaucratische regels en kunnen / mogen niets anders… 

meer mensen metdeze problemen 

3 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 30, 2026

Op 30 april kreeg ik een mail dat de algemene voorwaarden werden gewijzigd en dat ik kosteloos mijn abonnement kon opzeggen.

heel benieuwd of het nu stopt per 1/6/2026…..

In de mail staat ook tot wanneer je kan kosteloos opzeggen. Als de mail op 30-04 kwam, is onwaarschijnlijk dat je tot 01-06 kan opzeggen. Voorbeeld van mijn mail

From: KPN <noreply@kpn.com>

Subject: Je mobiel abonnement en voorwaarden veranderen

Date: Thu, 14 May 2026 15:50:58 +0200

Wil je door deze wijzigingen opzeggen of iets aanpassen aan je abonnement(en)? Dan kan dit op de gebruikelijke manieren en zonder kosten tot 22 juni 2026.

Wil je door deze wijzigingen opzeggen of iets aanpassen aan je abonnement(en)? Dan kan dit op de gebruikelijke manieren en zonder kosten tot 1 juni 2026. Je regelt dit het makkelijkst in MijnKPN

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 30, 2026

@Wilfred jansen Tot 1 juni 2026 en niet tot en met 1 juni 2026, dwz voor de zekerheid moet je een dag eerder kiezen, maar wel raar dat ik 5 weken de tijd krijgt en je alleen 4 weken.