Skip to main content
Vraag

Opzeggen wegens emigratie verloopt moeizaam

• 10 maart 2025
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik ben al weken bezig met een abonnement  opzeggen.

Ik kan niet met terug werkende kracht! Plus als ik de gemeente formulier wilt toevoegen zegt hij dat het 3.8mb is dus te groot is. 

Hie moet je in godsnaam opzeggen???!

HEEL MOEIZAAM!!

plus dan bel je en weet de medewerker ook bijna NIKS! 

Ik zit in het buitenland dus kost dat bellen me ook al een vermogen! 

7 reacties

Nou ik heb het zelfde probleem! En wordt

gewoon niet geholpen. Ik wil opzeggen ivm emigratie en online kan ik de bevestiging niet uploaden ivm grote. En als dag niet lukt kan je helemaal Niks!   

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Forum|alt.badge.img+2

Als de minimum contractduur reeds verstreken is, kunt u ook kiezen voor een gewone opzegging met een opzegtermijn van een maand. Dan is geen bewijs van emigratie nodig.

Als wel bewijs van emigratie nodig is, b.v. om een grote afkoopsom te voorkomen, dan wil KPN zien:

een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of uw arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van uw studie-instelling in het buitenland.

N.B. Met "bewijs van uitschrijving bij de gemeente" bedoelt KPN bewijs dat uw aangifte van emigratie door de gemeente is verwerkt in de Basisregistratie Personen.

Los eerst eventueel nog lopende toestel-leningen af en zeg dan op.

De online formulieren voor gewone opzegging en emigratie opzegging zijn niet hetzelfde.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2329 reacties
  • 12 maart 2025
Pieter van Ieperen schreef:

Moeizaam opzeggen emigratie schreef:

Nou ik heb het zelfde probleem! En wordt

gewoon niet geholpen. Ik wil opzeggen ivm emigratie en online kan ik de bevestiging niet uploaden ivm grote. En als dag niet lukt kan je helemaal Niks!   

Vraag/opmerking dubbel gepost. Zie 

Maak het te uploaden bestand wat kleiner.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 12 maart 2025

Het is inderdaad even de vraag dan hoe lang jouw abonnement nog loopt. De benodigde informatie en benodigde aan te leveren stukken kan je hier vinden.

Weet niet hoe dat moet! Vind belachelijk dat met dit aoort dingen er geen emailadres is .

Wat is dat nou voor een antwoord?! Ik wil opzeggen! Wie gaat me nou helpen? T moet met terug werkende kracht! Mijn abonnement is allang verlopen. 

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2329 reacties
  • 12 maart 2025
Moeizaam opzeggen emigratie schreef:

Wat is dat nou voor een antwoord?! Ik wil opzeggen! Wie gaat me nou helpen? T moet met terug werkende kracht! Mijn abonnement is allang verlopen. 

Opzeggen met terugwerkende kracht is helaas niet mogelijk.

Tot wanneer loopt uw huidige contract?

Reageer