Skip to main content
Vraag

Opzegging abonnement niet goed uitgevoerd

• October 18, 2024
  • 32 reacties
  • 243 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 4, 2024

Goedemiddag @Eltje11, ik zag dat je je profiel inmiddels had ingevuld waarvoor dank!

Ik ben ook eens gaan kijken en wat ik zie, is dat de 'bewijslast' is afgekeurd. Wat mijn collega's als bewijs nodig hebben, is dus een bewijs dat jouw moeder zich in een verzorgingstehuis bevindt. Voor verdere vragen hierover kun je het beste (wederom) bellen met 0800 0402 en spreek vervolgens in dat je belt inzake een opzegging. Op die manier kun je direct in contact komen met de afdeling die zich hiermee bezighoudt. Ik hoop dat het allemaal snel wordt opgelost! 🙏🏻

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 4, 2024

Man man.

Als je familie lid ineens incapabel raakt, en plotseling nooit meer thuis woont, en zelf niet meer kan opzeggen dan moet een direct familie lid dit toch gewoon kunnen doen? @Jan van KPN 

Opzeggen wordt vaak véél te moeilijk gemaakt. 

Zeker als de klant buiten contract periode is zou het gewoon met de één maand opzegtermijn moeten kunnen zeg.

https://www.totaaltv.nl/nl/nieuws/ziggo-en-kpn-maken-opzeggen-abonnement-bewust-moeilijk-/

• Auteur
  • Topper
  • November 4, 2024

Dat vind ik dus ook PeterG! Bedankt voor je lieve woorden! 

En Jan van KPN; dat bewijs heb ik allang naar kpn gestuurd!! Eerst bewijs dat mijn moeder in het ziekenhuis lag (of je dat voor je lol verzint…) en daarna bewijs van het verzorgingstehuis. Wat wil kpn nog meer? Het is echt te schandalig voor woorden! 
zeker als je als enig nog levende kind alles alleen moet regelen. Zeer frustrerend KPN!!!!

• Auteur
  • Topper
  • November 5, 2024

Goedendag, 

ik heb kunnen bellen met kpn. De bewijslast dat mijn moeder verhuisd is na het herseninfarct was afgekeurd… 

Ten eerste krijg ik dat wekenlang niet te horen en ten tweede was het een verklaring van EN de gemeente EN van de zorginstelling. 
Dus maar weer opnieuw verstuurd. Nu maar weer hopen…………….

• Auteur
  • Topper
  • November 14, 2024

HEHE… na VIER maanden is het dan eindelijk gelukt het abonnement van mijn moeder stop te zetten. 
Maar geen woord over de vier maanden die zij ten onrechte heeft betaald. Vier medewerkers hebben mij telefonisch toegezegd dat deze vier rekeningen terug betaald worden. Nou, ik ben benieuwd. Maar heb er geen vertrouwen in. We wachten af…

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen en advies heeft gegeven. Dat vond ik erg fijn, aangezien ik er alleen voor sta. 

Hartelijke groet!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 18, 2024

Hoi ​@Eltje11, allereerst fijn om te lezen dat het abonnement eindelijk is stopgezet, dat had meer voeten in aarde dan eigenlijk zou moeten. Dit betekent dat je moeder binnenkort nog een slotfactuur ontvangt en op die factuur zouden die 4 maanden dan ook in mindering moeten worden gebracht. Wacht die factuur eerst even af. Mocht dat onverhoopt toch niet kloppen, dan adviseer ik je om hier een klacht over in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Hopelijk is dit niet nodig en wordt alles meteen op de slotfactuur in orde gemaakt!

• Auteur
  • Topper
  • November 18, 2024

Hallo Jan van KPN,

Bedankt voor je sympathieke bericht. Ik wacht het inderdaad even af en hoop met jou mee! Deze maand is in ieder geval weer geïncasseerd… Maar wie weet komt dat goed. 

Hartelijke groet,

Eltje11