Skip to main content
Beantwoord

Opzegging - Apparatuur wel teruggestuurd, maar krijg nu herinneringen

• December 15, 2025
  • 2 reacties
  • 8 keer bekeken

Geachte lezer,

Ik kan niet bellen met KPN i.v.m. hoge kosten en verblijf in het buitenland. Ik heb mijn abonnement opgezegd en netjes alle spullen teruggestuurd naar KPN en nu krijg ik een e-mail van KPN, omdat KPN zegt dat ik mijn spullen niet teruggestuurd heb. Ik heb zelfs een kopie van het verzendbewijs. 

Hoe kan ik dit oplossen en/of hoe krijg ik alsnog contact met KPN?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Raymond K. 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen hoef je helemaal niets op te lossen of contact te zoeken met de klantenservice van KPN, omdat dit helemaal niet nodig is.

Je hebt namelijk al aan je verplichtingen voldaan, door de leenapparatuur retour te sturen naar KPN.
Wel is het belangrijk dat je het verzendbewijs van PostNL goed bewaart!!

De toegestuurde herinneringen kun je gewoon deleten/verwijderen uit je mailbox, en stoppen op een gegeven moment vanzelf.
Je bent niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste klant zijn, die onterecht herinneringen ontvangt voor het terugsturen van leenapparatuur naar KPN.

Dus gewoon genieten van je verblijf in het buitenland, en je voor de rest dus geen zorgen maken, het komt vanzelf helemaal goed.
Daar hoef je vanuit jouw kant niets meer voor te doen.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Raymond K. 

Om te beginnen hoef je helemaal niets op te lossen of contact te zoeken met de klantenservice van KPN, omdat dit helemaal niet nodig is.

Je hebt namelijk al aan je verplichtingen voldaan, door de leenapparatuur retour te sturen naar KPN.

De toegestuurde herinneringen kun je gewoon deleten/verwijderen uit je mailbox, en stoppen op een gegeven moment vanzelf.
Je bent niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste klant zijn, die onterecht herinneringen ontvangt voor het terugsturen van leenapparatuur naar KPN.

Dus gewoon genieten van je verblijf in het buitenland, en je voor de rest dus geen zorgen maken, het komt vanzelf helemaal goed.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2025

Hoi ​@Raymond K. 

Bedankt voor de duidelijke uitleg! Je hebt mij gerustgesteld!