Skip to main content
Vraag

Opzegging in verband met emigratie wordt niet verwerkt

• May 6, 2026
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Beste Moderators,

Zouden jullie mij kunnen helpen met de opzegging van mijn thuisabonnement? Ik ben inmiddels geëmigreerd en verblijf al in het buitenland. 

Op 16-04-2026 heb ik het opzegformulier volledig ingevuld en voorzien van de nodige bewijsstukken (een verklaring van mijn opleider in het buitenland).

Hierna is het proces helaas stroef verlopen:

• Na 6 werkdagen heb ik gebeld met de afdeling SAVE. Daar werd aangegeven dat de verwerking tot 10 werkdagen kon duren, ondanks dat de bevestigingsmail spreekt over 5 werkdagen.

• Inmiddels zijn we bijna 4 weken verder en heb ik nog geen enkele reactie ontvangen.

• Afgelopen maandag heb ik de aanvraag voor de zekerheid voor een tweede maal ingediend.

Ik zou het graag willen opzeggen per 04-06-2026.  Zouden jullie kunnen uitzoeken waarom de verwerking stilstaat en of de opzegging nu correct in het systeem staat?

Ik waardeer jullie hulp enorm. Alvast bedankt voor de moeite.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 9, 2026

Goedemorgen ​@WTCapt , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op de KPN Community :)

Kan me goed voorstellen dat je dit soort zaken goed geregeld wilt hebben dus goed dat je ons via deze weg benadert! Omdat je je profiel al had ingevuld, ben ik meteen even gaan kijken en zie dat je gister contact hebt gehad met een collega inzake deze kwestie. Als ik het goed begrijp, heb je van deze collega het juiste mailadres gekregen om dit verder af te handelen. Ik hoop dat je deze mail inmiddels hebt verstuurd zodat het proces in gang gezet kan worden 🙏🏻