Skip to main content
Beantwoord

Opzegging ingediend maar nog geen bevestiging

• September 13, 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb vorig weekend online via een formulier mijn internet abonnement opgezegd. Hier heb ik een bewijs van als screenshot. Ik heb tot dusver nog niks gekregen van KPN als bevestiging. Zojuist heb ik (na lang zoeken) het telefoonnummer van de klantenservice gevonden en gebeld. Deze meneer kon mij ook niet helpen. Hij kon het wel opzeggen maar dan dat de opzegging per vandaag in gaat. Dit wil ik niet. Ik heb vorige week opgezegd en met een maand opzegtermijn wil ik dus dat het per die datum ook verwerkt wordt. Ik moet nu wachten tot de KPN mij gaat bellen. Ik vind dit erg raar. Hoe kan dit opgelost worden? Ik vind een week ruim genoeg qua tijd om zoiets te verwerken. 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Cynthiasx je kunt een terugbelafspraak regelen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

en dan met de betreffende medewerk(st)er overleggen.

De helpdesk is voor normale zaken na het weekend weer beschikbaar.

Het forum is geen helpdesk van KPN.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 13, 2025

Beste ​@Cynthiasx je kunt een terugbelafspraak regelen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

en dan met de betreffende medewerk(st)er overleggen.

De helpdesk is voor normale zaken na het weekend weer beschikbaar.

Het forum is geen helpdesk van KPN.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Cynthiasx, welkom op de community. Als je via de website een opzegging doorgeeft hoor je daar eerst een automatische bevestiging van te krijgen, en later een definitieve bevestiging. Heb je geen van beiden gekregen, of wel een daarvan? Het kan ook zijn dat het in de spam of ongewenste mail is gekomen. Had je daar al gekeken?

Als het daar niet stond is de terugbelafspraak die Jan al noemt de beste optie. Via de community hebben we geen mogelijkheden met opzeggingen, waardoor wij niets kunnen doen hierbij.