Skip to main content
Beantwoord

Opzegging internet telefoon en tv nog niet afgerond

• August 31, 2025
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Andrevanderweid
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

14 juni opgezegd  internet tv telefoon

14 juni bericht dat alles aangepast  is en dat binnen 5 dagen bericht krijg

25juni bericht dat alle apparatuur is ontvangen

maar internet abbonnement is nog steets actief (kan ik niet meer testen geen modem meer die is al retour)

de opzegging kwam omdat ik geen glasvezel kon krijgen met kpn hier (was mij toen wel gezegd dat het wel kwam bij aangaan abonnement) 

dus hoe verder nu?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Andrevanderweid, goed dat je jouw vraag hier stelt.

Het klopt wat ​@huistijger aangeeft: geen glasvezel is helaas geen reden voor opzegging. Alleen als er helemaal geen diensten op jouw adres geleverd kunnen worden, kan je kosteloos opzeggen. Maar als er wel een koperverbinding ligt, dan kan KPN diensten leveren en heb je geen reden tot opzegging als je binnen contract zit.

Nu zie ik dat jij je profiel hebt ingevuld, dus ik heb even gespiekt. De opzegging is bij ons binnen gekomen, maar is afgewezen. KPN kan gewoon diensten leveren op jouw adres. Het contract is aangegaan op 12 oktober 2024 voor 2 jaar. Daarmee zit je dus binnen contract en buiten zichttermijn. We kunnen het abonnement niet kosteloos opzeggen. Het klopt dus dat het abonnement nog doorloopt.

Je hebt nu eigenlijk 2 opties. Of je neemt contact op met onze klantenservice om weer een modem te ontvangen. Deze heb je vroegtijdig toegestuurd. Ik waardeer jouw enthousiasme om duurzaam te recyclen, maar dit was wel een beetje vroeg. Meestal stuur je apparatuur namelijk pas op nadat het abonnement daadwerkelijk is opgezegd. Zo kun je nog gebruik maken van de diensten tot het einde van jouw contract. Nu heb je geen modem meer en kan je er geen gebruik van maken, terwijl jouw contract nog loopt tot 11 oktober 2026. Dan is een modem wel handig. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X. Mijn collega's kunnen je een nieuw modem toesturen.

Wil je liever toch opzeggen? Dan kan je jouw abonnement afkopen. Neem hiervoor contact op met onze afdeling opzeggen. Deze kan je bereiken via onze telefonische klantenservice. Maak daarvoor een belafspraak.

5 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 14797 reacties
  • August 31, 2025

Hoi ​@Andrevanderweid 
Geen glasvezel is geen reden tot vervroegd opzeggen, ik denk dat daar het hiaat zit.
Je kunt het snelste even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je terug op een moment dat jou uitkomt.
 Of bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 294 reacties
  • August 31, 2025

Of bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Zaterdagen vallen onder feestdagen? 🙂

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 9045 reacties
  • Antwoord
  • September 3, 2025

Het klopt wat ​@huistijger aangeeft: geen glasvezel is helaas geen reden voor opzegging. Alleen als er helemaal geen diensten op jouw adres geleverd kunnen worden, kan je kosteloos opzeggen. Maar als er wel een koperverbinding ligt, dan kan KPN diensten leveren en heb je geen reden tot opzegging als je binnen contract zit.

Nu zie ik dat jij je profiel hebt ingevuld, dus ik heb even gespiekt. De opzegging is bij ons binnen gekomen, maar is afgewezen. KPN kan gewoon diensten leveren op jouw adres. Het contract is aangegaan op 12 oktober 2024 voor 2 jaar. Daarmee zit je dus binnen contract en buiten zichttermijn. We kunnen het abonnement niet kosteloos opzeggen. Het klopt dus dat het abonnement nog doorloopt.

Je hebt nu eigenlijk 2 opties. Of je neemt contact op met onze klantenservice om weer een modem te ontvangen. Deze heb je vroegtijdig toegestuurd. Ik waardeer jouw enthousiasme om duurzaam te recyclen, maar dit was wel een beetje vroeg. Meestal stuur je apparatuur namelijk pas op nadat het abonnement daadwerkelijk is opgezegd. Zo kun je nog gebruik maken van de diensten tot het einde van jouw contract. Nu heb je geen modem meer en kan je er geen gebruik van maken, terwijl jouw contract nog loopt tot 11 oktober 2026. Dan is een modem wel handig. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X. Mijn collega's kunnen je een nieuw modem toesturen.

Wil je liever toch opzeggen? Dan kan je jouw abonnement afkopen. Neem hiervoor contact op met onze afdeling opzeggen. Deze kan je bereiken via onze telefonische klantenservice. Maak daarvoor een belafspraak.

Andrevanderweid
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 71 reacties
  • September 3, 2025

Ja had het begrepen dus modem is weer geregeld met 1 tv box (voor internet heb ik het niet nodig heb ook 2.5gb glas hier) maar ja nu is vrouw ook weer tevreden kpntv+ bos is wel het beste op dat gebied

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 9045 reacties
  • September 4, 2025

Ah, super! Veel plezier met jouw KPN abonnement. 💚

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic