Ondanks dat aan alle voorwaarden is voldaan, lijkt het voor kpn toch heel moeilijk om het abonnement stop te zetten. Ik storneer gewoon iedere afschrijving direct. Voor mij niet zo veel werk, maar ik hoop dat men bij kpn er heul veul werk aan zullen hebben. Zooooo jammer.
Hoi ​
Welkom op de community van KPN
Ondanks dat je aan alle voorwaarden hebt voldaan, kan het goed mogelijk zijn dat je abonnement niet goed is opgezegd, en je abonnement en de facturen gewoon door blijven lopen.
Het beste kun je in dit soort situatie bellen met de klantenservice van KPN via 0800-0402Â of door een terugbel verzoek in te plannen, via de volgende link:Â Terugbel verzoek inplannen
Een medewerker kan dan voor je checken of het abonnement wel goed is opgezegd, en eventueel direct actie ondernemen als dat niet het geval is.
Het storneren van betalingen richting KPN, is zeer onverstandig en raad ik je ook af.
Je komt dan namelijk automatisch in het incassotraject, met herinneringen, aanmaningen en extra kosten.
De facturatie wordt bij KPN volledig geautomatiseerd gedaan, dus als je storneert dan ziet alleen de computer dat, die vervolgens automatisch het incassotraject ingang gaat zetten.
Er komt geen medewerker aan te pas, dus zullen ze er ook geen extra werk aan hebben.
Alleen jij krijgt te maken met de gevolgen, en die wil je niet.
Dus bel even de klantenservice van KPN, dan weet je gelijk de status van je opzegging en kan er eventueel gelijk actie ondernomen worden als dit niet goed is gebeurd.
Hoi ​
Heb je inmiddels al meer duidelijkheid over je opzegging?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.