Ik heb vandaag met veel plezier mijn abonnement bij KPN opgezegd, vanwege de sponsoring van KPN van de wapenbeurs in Rotterdam. Ik wens niet bij te dragen aan deze industrie en ik hoop dat u dat ook niet meer doet. Op de beurs komen Israƫlische bedrijven die een genocide plegen op het Palestijnse volk. Dat is verwerpelijk.
ā
Rij dan vooral geen auto van een Duits merk en sla de telegraaf over.
Ok ā
Het is niet de bedoeling dat hier politieke discussies gevoerd worden, daar zijn andere media voor ā
Het is je goed recht om het ergens niet mee eens te zijn en om persoonlijmke redenen je abo op te zeggen. Dat kun je gewoon via MijnKPN regelen en had je niet hoeven te melden op dit forum.
Het ga je goed.
Ā
Ik heb vandaag met veel plezier mijn abonnement bij KPN opgezegd, vanwege de sponsoring van KPN van de wapenbeurs in Rotterdam. Ik wens niet bij te dragen aan deze industrie en ik hoop dat u dat ook niet meer doet. Op de beurs komen Israƫlische bedrijven die een genocide plegen op het Palestijnse volk. Dat is verwerpelijk.
Hoe heb je dit gedaan? En naar wie ben je over gestapt? Aangezien kpn alle netwerken beheert? Sterke actie, ik ben het ook aan het uitzoeken ! #Saynotogenocide!
Goed om dit te weten. Ik ga ook meteen opzeggen.
Goed om dit te weten. Ik ga ook meteen opzeggen.
Maar er was helemaal geen wapenbeurs!!! Laat je toch niet zo opnaaien!
Gelukkig staan de Palestijnse leiders bekend als vredesduiven. Oh nee, toch niet, die willen maar ƩƩn ding: de totale vernietiging van Israƫl, over genocide gesproken. Net als die oorlogsmisdadiger uit de jaren '30 en '40 van de vorige eeuw, wiens naam ik hier niet eens wil vermelden.
Veel plezier bij je nieuwe provider; je hebt hopelijk toch wel gecontroleerd of die wel politiek correct is?Ā
Opzeggen omdat je het niet eens bent met bepaalde sponsoring is iedereen zijn of haar recht gelukkig. Of je er beter van word is een tweede maar het is goed om dingen te doen waar je je prettig bij voelt. Laten we op dit forum vooral niet de discussie gaan voeren over oorlogen en ofĀ politieke beslissingen goed of fout zijn, maar het gewoon bij KPN houden.Ā
Gelukkig staan de Palestijnse leiders bekend als vredesduiven
Men oogst wat men zaait.
Ā
. Oh nee, toch niet, die willen maar ƩƩn ding: de totale vernietiging van Israƫl, over genocide gesproken.
Na de stichting van de IsraĆ«l stonden de āPalestijnenā voor Ć©Ć©n staat waar alle inwoners, ongeacht religie, gelijke rechten zouden hebben. Dat heeft helemaal niets te maken met genocide. Genocide is het stelselmatig uitroeien van een bevolkingsgroep of een bevolkingsgroep te onderdrukken en het opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op vernietiging of verdrijving van die bevolkingsgroep. Dat zien we bijvoorbeeld op de Westelijke Jordaanoever.Ā
Ā
Net als die oorlogsmisdadiger uit de jaren '30 en '40 van de vorige eeuw, wiens naam ik hier niet eens wil vermelden.
Ā
Wat er toen gebeurd is natuurlijk verschrikkelijk. Daar is geen discussie over. Maar dat wil nog niet zeggen dat bepaalde politieke leiders niet aangesproken mogen worden op hun ābeleidā en daden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.