Wij hebben blijkbaar een niet meer bestaand abbonement bij KPN.
Voordat ik bij KPN zat hadden wij een abbonement bij “Ons Brabantnet”, totdat deze medio 2018 werd overgenomen door KPN.
Hierin hadden we dus geen keuze en werden we met de tarieven van KPN opgezadeld.
Wat wij nu hebben en wat we er voor betalen en de huidige tarieven:
- KPN Internet 100 Mbit/s: Huidig tarief €42,50 p/m
- KPN TV+ met tv-zenders: Huidig tarief €12,50 p/m
Dit is samen € 55,00 p/m en geloof het of niet maar wij betalen hiervoor € 68,55 p/m.
Dit is een verschil van €13,55 p/m.
Daarbij komt ook nog dat wij het pluspakket hebben waarvoor wij € 9,99 p/m betalen terwijl het tarief hiervoor €6,99 is.
En dit allemaal omdat ik destijds geen keuze had en sindsdien met een niet meer bestaan abbonement zit opgescheept.
Nu wil KPN mij wel een nieuw abbonement aanbieden waarmee ik met 2 ontvangers en het pluspakket na de 6 maanden korting (€120,00) ik uit zou komen op €66,99 p/m
Klink goed zou je denken, echter we krijgen dan bij dat nieuw abbonement 2 nieuwere type ontvangers en het feit is nu dat wij nu meer dan 2 ontvangers hebben die in combinatie met dit nieuwe abbonement niet meer werken en wij niet niet van plan om voor iedere extra ontvanger die wij nodig hebben €5,00 extra in de maand gaan betalen dan lopen de kosten nog hoger op.
Het enige wat willen willen is een abbonement met onze huidige ontvangers met de huidige tarieven, maar dat is volgens KPN niet mogelijk en dit frusteerd ons enorm, zeker omdat wij destijds waren gedwongen om naar KPN over te stappen.
Wij overwegen nu ook serieus de overstap te maken naar een andere provider die beter is voor haar vaste klanten.