Skip to main content
Beantwoord

Oude bestelling wordt niet afgerond in de administratie

• February 7, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Mijn aanvraag in de KPN-app blijft hangen. Het PostNL pakket zou niet geleverd zijn. Dat heb ik wel ontvangen en alles is correct aangesloten. Nu wacht ik al 2 weken op een afgeronde status zodat ik ESPN en Disney+ kan bestellen. 
Vorig weekend gebeld met KPN (belafspraak) maar ook daar kon de medewerker mij niet helpen. Wat nu? De 14 dagen bedenktijd zitten er bijna op. Terug naar Ziggo?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Rummiecub, welkom op onze community! Soms kan even een paar dagen duren voordat een levering helemaal afgerond is. Twee weken is wel wat aan de lange kant. Ik denk dat het het handigst is als mijn collega's hier toch even een ticket voor aanmaken. Zodra de wijziging afgerond is kun je zelf weer dingen veranderen aan je abonnement. Je kunt daarvoor toch het makkelijkst weer even met ze bellen met een belafspraak

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2025

Hoi ​@Rummiecub, welkom op onze community! Soms kan even een paar dagen duren voordat een levering helemaal afgerond is. Twee weken is wel wat aan de lange kant. Ik denk dat het het handigst is als mijn collega's hier toch even een ticket voor aanmaken. Zodra de wijziging afgerond is kun je zelf weer dingen veranderen aan je abonnement. Je kunt daarvoor toch het makkelijkst weer even met ze bellen met een belafspraak

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Inmiddels is het opgelost met een telefoontje richting KPN.
Blij dat nu alles werkt zoals het hoort. Dank voor je reactie.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah fijn! Bedankt voor je terugkoppeling!