Skip to main content
Beantwoord

Oude factuur van december 2022 opvragen

• March 6, 2025
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Henk van den Broeke
Nieuwkomer

Factuur 14 december 2022 kom ik achter dat dit een factuur is van 608,83

Maar kan de specificaties niet te zien krijgen vanwege prive polisie.

Ik wil deze graag inzien waardoor de hoge zijn ontstaan....want het is wel uitzonderlijk hoog.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Henk van den Broeke, welkom bij onze community. 

Zover was ik ook, vandaar dat ik hier ben.

Heb  u alles opgestuurd via de link.

Opsturen hoeft niet. Je kunt deze factuur zelf downloaden als inlogt in Mijn KPN. Bijvoorbeeld via de app op je telefoon. Als je eenmaal in bent gelogd klik je op Facturen > Meer facturen tonen. Als je dan helemaal naar beneden scrolt kun je de factuur vinden. Lukt dit ook niet? Ik vermoed namelijk dat dit om een bijbetaling van je toestel is. 

Wat zie je als je de factuur daar opent? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 6, 2025

Hallo ​@Henk van den Broeke ,

Hier kan niemand jou daar aan helpen. Maar je kunt het wel zelf opvragen. 

Vul dan dit formulier in.

bron: 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 6, 2025

Een factuur van 14 december 2022 ? Dat is ruim 2 jaar geleden ​@Henk van den Broeke .

Je kan de laatste 30 facturen downloaden via MijnKPN website en dus ook die factuur, maar KPN bewaart de specificaties maar 6 maanden. Dit heeft te maken met de Privacy regels (AVG) wat ook staat in het genoemde topic.

Specificatie

Je vindt jouw gespecificeerde facturen in MijnKPN en de MijnKPN app. Goed om te weten: Op facturen die ouder zijn dan 6 maanden staat geen specificatie meer. Door de wetgeving rondom privacy (AVG) mogen wij deze informatie niet langer dan 6 maanden bewaren. Daarom zijn ze na verloop van die periode niet meer opvraagbaar, ook niet via het forum of onze klantenservice.

Henk van den Broeke
Nieuwkomer

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2025

Hi ​@Henk van den Broeke, welkom bij onze community. 

Opsturen hoeft niet. Je kunt deze factuur zelf downloaden als inlogt in Mijn KPN. Bijvoorbeeld via de app op je telefoon. Als je eenmaal in bent gelogd klik je op Facturen > Meer facturen tonen. Als je dan helemaal naar beneden scrolt kun je de factuur vinden. Lukt dit ook niet? Ik vermoed namelijk dat dit om een bijbetaling van je toestel is. 

Wat zie je als je de factuur daar opent?