Skip to main content
Vraag

Oude ontvanger kwijt, ik kan deze niet retourneren

• January 8, 2026
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Hi ,ik ben onlangs verhuisd en moet nu mijn apparatuur inleveren .Ik kan echter mijn tweede tv ontvanger die ik al jaren heb nergens vinden en heb deze zelfs nooit gebruikt omdat ik voor de tweede tv de app gebruikte .Wat zijn de gevolgen als ik wel mijn ene ontvanger en modem terug stuur ? 

3 reacties

JanD
Superuser
  • January 8, 2026

Beste ​@MayB voor de apparatuur die je niet terug stuurt krijg je eerst een paar herinneringen en daarna kan en mag KPN, overeenkomstig de voorwaarden, je een factuur sturen voor de vervangingswaarde, daar je de spullen van KPN in bruikleen hebt.

Je kunt ook even contact opnemen met de helpdesk van KPN om de situatie uit te leggen en kan het gunstig voor je aflopen misschien.

Succes.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@MayB, vervelende situatie natuurlijk. De apparatuur is in bruikleen en moet eigenlijk wel terug. Het advies is dan toch om even contact op te nemen met de klantenservice om de situatie eens voor te leggen. Laat de uitkomst hier maar even weten. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 11, 2026

Wel zonde hoor. De gratis app gebruiken op de tweede televisie, maar wel € 6 / maand blijven betalen omdat je de 2de huur ontvanger niet stop zet.