Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt naar andere provider maar abonnement loopt toch een maand door

• June 16, 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedemiddag,

28 mei 2025 overgestapt aangevraagd bij andere provider en beroep gedaan op overstapservice. Abonnement zou per 12 juni worden stopgezet. Netjes bevestiging ontvangen van KPN dat andere provider mijn aansluiting gaat overnemen en bij geen bezwaar 12 juni KPN diensten zouden stoppen. 12 juni krijg ik 2 emails van KPN, 1 bevestiging opzegging en 1 melding aansluiting overgenomen, maar dan per 12 juli. Inmiddels loopt nieuw contract bij nieuwe provider en betaal ik dus dubbel.

Bij contact KPN en nieuwe providers wordt naar elkaar gewezen.

Kan dit nog recht worden getrokken of ben ik de Sjaak?

Groet,

Vernon

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Vurnen 

Als jij een bevestiging hebt ontvangen van KPN dat het abonnement op 12 juni gestopt wordt dan ligt m.i. de fout bij KPN.

Ik denk dat je het beste het klachtenformulier kan invullen: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Je kan daar ook bijlages toevoegen, dus dan kan je die bevestigingen ook meesturen.
De mailtjes dan eerst even afdrukken als pdf anders kan je die niet als bijlage uploaden.

3 reacties

• Antwoord
  • June 16, 2025

Hallo ​@Vurnen 

Als jij een bevestiging hebt ontvangen van KPN dat het abonnement op 12 juni gestopt wordt dan ligt m.i. de fout bij KPN.

Ik denk dat je het beste het klachtenformulier kan invullen: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Je kan daar ook bijlages toevoegen, dus dan kan je die bevestigingen ook meesturen.
De mailtjes dan eerst even afdrukken als pdf anders kan je die niet als bijlage uploaden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Dankjewel. Ik zal dat doen👍

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • June 17, 2025

Hi ​@Vurnen, welkom bij onze community. 

Ik begrijp dat je al een klacht hebt ingediend. Nog even voor de duidelijkheid. Op het moment dat je overstapt met de overstapservice geldt er nog altijd een opzegtermijn van 1 maand. 

Hou ons ook op de hoogte van het vervolg en de afhandeling van de klacht.