goeiedag beste mensen van KPN .
Ik ben Toby , woonachtig in Gaanderen Gelderland . op mijn huidige addrres al jaren klant bij KPN .
huidige pakket ‘’ internet & mobiel gecombineert'’ maar pas voor een korte tijd een combi abonoment .
in het verleden had ik een mobiel abonoment bij ‘’odido’’ en vast/thuis internet bij KPN
een tijd geleden attendeerde odido mij over de mogenlijkheid '’verlenging’’ van mijn mobiele odido abonoment . en heb toen gekozen mijn abonoment bij odido niet te verlengen . ik heb rond die tijd voor be-eindiging odido abonoment , gekozen om gebruik te maken van de KPN overstap service . om het ten einde lopende odido mobiele abonoment , vlak voor eind datum te hebben overgezet naar een KPN e-sim abonoment en te combineren met '’vaste/huis internet abonoment’’ met behoud van mijn oude nummer .
via de kpn app was dat makkelijk en snel geregelt , maar moest nog wel even wachten tot mijn odido abonoment daadwerkelijk ten eindatum was gekomen , en door uitblijven van verlenging door mij automatish zou vervallen . en daarmee ik ook geen odido rekkeningen maandelijks zou krijgen . en mijn neuwe aangevraagte kpn e-sim ment nummerbehoud abonoment zou dan ook ingaan .
ik heb daarbij ook gekozen voor het ontvangen vaan een nieuwe smarhphone via de kpn overstap service .
het leek allemaal netjes te zijn geregelt tussne odido en kpn , ik had een nieuwe telefoon binnen gekregen met een nieuw knp e-sim abonoment . dat tevends was gecombineert met mijn vaste internet abonoment .
helaas is mij tot asgttentie gekomen dat odido mogelijk de memmo over het beindiging van mijn odido abonoment door '’niet verlegnen’’ ‘ maar dat ik was overgestapt naar kpn via de kpn overstap service .
en blijft odido mij rekkeningen sturen , zelfs naar beindigings datum odido abonoment en ingang knp combi abonoment .