Beste forumleden,
Allereerst wil ik iedereen fijne kerstdagen toewensen! Helaas zit ik zelf met een probleem rondom mijn internetverbinding dat ik graag snel wil oplossen.
Ik ben onlangs overgestapt van KPN naar Ziggo, mede door de prijsstijgingen bij KPN en de voordelen voor nieuwe klanten bij Ziggo. De overstapdatum is vandaag, 24 december 2024. Echter, mijn coax-aansluiting blijkt niet in orde, en een Ziggo-monteur moet dit komen oplossen. Door de kerstdagen kan dit pas over een week, wat betekent dat ik mogelijk tot het nieuwe jaar zonder internet zit.
Wat het extra frustrerend maakt, is dat de Ziggo-apparatuur nog niet eens uit de doos is geweest. Toch geeft KPN aan dat mijn verbinding vandaag zal worden afgesloten omdat Ziggo het overstapsignaal al zou hebben doorgegeven. Ziggo zegt juist dat dit signaal nog niet is verstuurd en dat ik bij KPN moet zijn om mijn verbinding te behouden.
Na zo’n 10 telefoontjes heen en weer raak ik de weg kwijt in de callcenters. Tijdens de kerstdagen kan ik niemand meer bereiken, dus ik hoop dat iemand op het forum mij kan helpen. Kan ik verzekerd zijn van internet tot de monteur is geweest? Of is er een andere oplossing?
Ik zou dit probleem graag achter me laten en met een gerust hart van de feestdagen genieten.
Alvast bedankt voor jullie hulp en fijne feestdagen toegewenst!
Met vriendelijke groet,
G.S.