Skip to main content
Beantwoord

Overstap met gratis TV gaat niet door omdat ik nog niet contractvrij was

• May 5, 2026
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Wat n teleurstelling…

BIJ n aanbieding aan de deur van KPN werd mij n TV beloofd.Een 55 inch led tv.

vanavond kreeg ik te horen dat dat niet doorgaat.Op t moment dat mij de tv werd beloofd kon ik nog niet overstappen.

4 maanden later wel.ik krijg van kpn 4 maanden later n mailtje of ik mijn bestelling wilde annuleren.Dat wilde ik natuurlijk niet.Dus ik heb niet gereageerd op die mail.Omdat ik niet gereageerd heb gaat t feest niet door.Wat n fiasco.

ik ben 79 jaar 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Enorme teleurstelling, welkom allereerst bij onze community. 

Wat ontzettend jammer om te zien dat je de aanbieding hebt gemist. Ik vermoed dat jij nog onder contract stond bij een andere en huidige provider tot nu toe. Een reactie op dat bericht was dus zeker handig geweest. 

Helaas is er op dit moment geen aanbieding met een televisie. Je kunt wel regelmatig kijken op onze pagina Aanbiedingen voor Internet, TV en Mobiel | KPN, daar worden alle nieuwe aanbiedingen vermeld. 

4 reacties

• May 6, 2026

Beste ​@Enorme teleurstelling Als KPN iets vraagt is het natuurlijk wel verstandig daar op te antwoorden.

Als je er dan voor kiest om niet te reageren, tja.

Ik begrijp echter niet wat leeftijd daar mee te maken heeft.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 8, 2026

Hi Enorme teleurstelling, welkom allereerst bij onze community. 

Wat ontzettend jammer om te zien dat je de aanbieding hebt gemist. Ik vermoed dat jij nog onder contract stond bij een andere en huidige provider tot nu toe. Een reactie op dat bericht was dus zeker handig geweest. 

Helaas is er op dit moment geen aanbieding met een televisie. Je kunt wel regelmatig kijken op onze pagina Aanbiedingen voor Internet, TV en Mobiel | KPN, daar worden alle nieuwe aanbiedingen vermeld. 

Ik heb het betreffende mailtje nog eens opgezocht.

daarin stond

wilt u uw bestelling annuleren?

dat is toch een rare vraagstelling 

ik heb t mailtje daarom genegeerd.

Ik blijf lekker bij Ziggo ..