Skip to main content
Vraag

Overstappen naar Ziggo tenzij ik een aanbieding krijg

• September 27, 2025
  • 17 reacties
  • 276 keer bekeken

Ik wil overstappen naar Ziggo om zo mooie aanbieding te krijgen.

Of is KPN bereid om mij een aanbieding te geven die nu nieuwe klanten ook krijgen. Dan wil ik graag een 2-jarig abonnement met een Samsung 55-inch tv.

Groet,

Tiddo

17 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • September 27, 2025

Nee, cadeautjes zijn alleen voor nieuwe klanten. Het wordt dus gewoon je contract uitzitten.

• September 27, 2025

Nee. Dat is voor nieuwe klanten. Dat ben jij niet.

Je kan dreigen met overstappen wat je wilt. Maar dat is nutteloos. Er zijn elke dag 10tallen klanten die dat proberen bij KPN aan de telefoon. Vroeger werkte dat misschien. Maar dat is echt wel over. Tegenwoordig raken ze daar bij KPN niet meer van onder de indruk. De meeste klanten stappen uiteindelijk toch niet over.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 27, 2025

Bij Ziggo raken ze gelukkig ook niet meer onder de indruk van dergelijke ‘dreigementen’.

Succes met de overstap.

• September 27, 2025

Dit is een klantenforum. Dus het heeft geen nut om het hier te vragen.

Het telefoonnummer waar je het kan proberen is 0800-0403 en dan het beste op werkdagen. 

Niet geschoten is altijd misgeschoten. Veel success bij Ziggo overigens. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 27, 2025

Dit is een klantenforum. Dus het heeft geen nut om het hier te vragen.

Het telefoonnummer waar je het kan proberen is 0800-0403 en dan het beste op werkdagen. 

Niet geschoten is altijd misgeschoten. Veel success bij Ziggo overigens. 

Hallo ​@dommeke en ​@A.T. Potgieser het is 0800 0402, onder werktijd bereikbaar.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 28, 2025

verwijderd

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 28, 2025

Hallo ​@A.T. Potgieser ,

De aanbieding met de gratis TV is inderdaad alleen bestemd voor nieuwe klanten die al minimaal zes maanden geen KPN-klant geweest zijn. Logisch dat bestaande klanten dit niet krijgen want dat is voor KPN uiteraard onbetaalbaar. Dan zouden de abonnementstarieven omhoog moeten en dan betaal je dus eigenlijk zelf die nieuwe TV. 

Maar er is een veel slimmere manier van verlengen waarmee je per direct geld gaat besparen.

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• September 28, 2025

D

Hallo ​@dommeke en ​@A.T. Potgieser het is 0800 0402, onder werktijd bereikbaar.

Weer, heb ik nog speciaal even in Google gezocht op dit nummer, Ik doe mijn nick wel eer aan hoor. 
😥

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 28, 2025

Beste ​@dommeke het eerder door jou genoemde nummer is de helpdesk voor zakelijke klanten.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 28, 2025

Ik wens je een prettig 'verblijf' bij Ziggo. 

Bij kpn ga je met wijzigen naar het nieuwe TV+ geen "nieuwe-klanten -lok-voordeel" krijgen als bestaande klant.

Als je al TV+ hebt is het alleen opnieuw vastleggen van je huidige abonnement. Daar staat een paar maanden € 10 per maand korting voor.

• September 28, 2025

Beste ​@dommeke het eerder door jou genoemde nummer is de helpdesk voor zakelijke klanten.

Ja dat weet ik nu wel Jan, het zout er nog dieper in wrijven is niet nodig. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 28, 2025

Kunt u rekenen? Reken er maar niet op, want dit geldt alleen voor nieuwe klanten. Het blijft immers geen feest.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 28, 2025

Beste ​@dommeke , dat was uiteraard niet mijn bedoeling, ik wist alleen niet of je wist voor welke afdeling dat nummer dient.

HansGlas
Slimmerik
  • September 28, 2025

Ja dat weet ik nu wel Jan, het zout er nog dieper in wrijven is niet nodig. 

Ja inderdaad onsympathiek van JanD.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 28, 2025

Laten we een beetje on-topic blijven!

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • September 28, 2025

Bij Ziggo raken ze gelukkig ook niet meer onder de indruk van dergelijke ‘dreigementen’.

Succes met de overstap.

Inderdaad, verder het is bij Ziggo ook niet veel beter als “trouwe” klant. 😏

Vodafone & Ziggo Community : Geen klantvriendelijke klantenservice en aanbod is om te huilen

"-daarin gaf een aardige aan dat ze niet meer aan klanten behoudt doen, bij ''lastige klanten'' ''korting vragers'' meteen zeggen dit is de deal ja of nee en wilt u alvast opzeggen."

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Daarmee wordt manipulatie en gedram voorkomen, waardoor een aanbod vaak afhankelijk is van de medewerker en dat laatste irriteert me al jaren.

Die  totale willekeur met korting/aanbiedingen, afhanklijk van welke medewerker je te woord staat en hoe handig/volhoudend je bent is inderdaad nog het meest irritante,

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 4, 2025

Hallo ​@A.T. Potgieser ,

De aanbieding met de gratis TV is inderdaad alleen bestemd voor nieuwe klanten die al minimaal zes maanden geen KPN-klant geweest zijn. Logisch dat bestaande klanten dit niet krijgen want dat is voor KPN uiteraard onbetaalbaar. Dan zouden de abonnementstarieven omhoog moeten en dan betaal je dus eigenlijk zelf die nieuwe TV. 

Maar er is een veel slimmere manier van verlengen waarmee je per direct geld gaat besparen.

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

En ​@A.T. Potgieser ?,

Blijf je nu toch bij KPN nu je weet hoe jouw abonnement goedkoper kan?