Skip to main content
Antwoord

Overstappen tenzij ik een goede aanbieding kan krijgen

• November 3, 2025
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Goeiedag, ik wil overstappen naar ziggo ivb met een goede aanbieding.. of kunnen jullie een beter tegenbod doen voor mij als klant?

Beste antwoord door Raspberry

Hoi ​@Arjan19899  opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. 😎

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijgt. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. Of  je kunt ook online naar de verlengshop gaan via:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

In ieder geval veel succes met onderhandelen!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • November 3, 2025

Hoi ​@Arjan19899  opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. 😎

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijgt. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. Of  je kunt ook online naar de verlengshop gaan via:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

In ieder geval veel succes met onderhandelen!

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

@Arjan19899 

Denk er wel aan dat een aanbieding vaak voor een beperkte periode is. Daarna betaal je weer het volle pond.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 5, 2025

Goedemorgen ​@Arjan19899, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :) 

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en ook hier je vraag stelt! Zoals ​@Raspberry al aangeeft, doen we via deze weg niks met aanbiedingen, dat is de plek hier niet voor. Zelf zou ik je willen aanraden om een terugbelafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Vanuit daar kunnen mijn collega's meteen je abonnement erbij pakken en kijken wat de eventuele mogelijkheden zijn en hopelijk levert jou dat iets op 🙏🏻