Skip to main content
Beantwoord

Overstappen van Internet Thuis naar Internet Only

• February 28, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb nu KPN thuis met alleen internet voor bijna 50 euro per maand. Terwijl internet only maar 35euro per maand kost. Hoe kan ik overstappen naar internet only abonnement? Want ik heb nu ook al alleen maar internet. Alleen betaal ik veel meer.

Ik kan niet bellen met kpn want ik ben doof. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Renata88 ,

35 euro per maand is een tijdelijke prijs voor nieuwe klanten, maar verlagen naar 42,50 kan waarschijnlijk wel. 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid want als je alleen internet hebt is het niet zo belangrijk: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige (situatie tot 1 april 2025) prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 28, 2025

Beste ​@Renata88 dat tarief dat jij noemt is een actie tarief voor nieuwe klanten een aantal maanden 

Standaard kost internet 42,50, 50 of 52,50 per maand afhankelijk van de gekozen snelheid

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 28, 2025

Hallo ​@Renata88 ,

35 euro per maand is een tijdelijke prijs voor nieuwe klanten, maar verlagen naar 42,50 kan waarschijnlijk wel. 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid want als je alleen internet hebt is het niet zo belangrijk: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige (situatie tot 1 april 2025) prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: