Skip to main content
Beantwoord

Overstappen van Klein Zakelijk naar consument ivm opheffen zaak

• April 7, 2025
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb nu een Klein Zakelijk abonnement en wil weer terug naar consument omdat de zaak opgeheven is. Ook wil ik telefonie opheffen, dus wil naar Internet + TV consument. Hoe doe ik dit?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@ewalstra, de omzetting van een Klein Zakelijk abonnement naar een "gewoon" consumenten abonnement kan via de klantenservice worden geregeld. Een contractovername is niet nodig als jij zelf al de contractant bent en het huidige abonnement niet op een bedrijfsnaam staat. 

Tijdens een gesprek met een medewerker van de klantenservice, kan dan direct het gehele abonnement worden doorgenomen en gewijzigd worden naar de gewenste samenstelling. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 7, 2025

Dag ​@ewalstra wellicht dat je hier het antwoord vind.

• Auteur
  • Topper
  • April 8, 2025

Dag ​@ewalstra wellicht dat je hier het antwoord vind.

Dank. Ik hoop dat het lukt, ik ben al contractant, ik wil alleen van zakelijk naar privé.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2025

Hallo ​@ewalstra, de omzetting van een Klein Zakelijk abonnement naar een "gewoon" consumenten abonnement kan via de klantenservice worden geregeld. Een contractovername is niet nodig als jij zelf al de contractant bent en het huidige abonnement niet op een bedrijfsnaam staat. 

Tijdens een gesprek met een medewerker van de klantenservice, kan dan direct het gehele abonnement worden doorgenomen en gewijzigd worden naar de gewenste samenstelling.Â