Skip to main content
Antwoord

Pakket KPN met onbekende inhoud

• October 25, 2025
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Eric Tulling
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Verzendadres

KPN

n.a.

Westvlietweg 7

2491EA Den Haag

Nederland

Er staat een pakket om af te halen bij PostNl. Afzender is dit adres. Ik zit een aantal weken niet in mijn woonplaats en het zou geretourneerd worden naar de afzender op 30 oktober aanstaande. Er is geen correspondentie over ontvangen door mij en thuis heb ik gewoon internet, anders had ik dit niet kunnen schrijven. Ik ben pas in november weer in Rotterdam dus wat het ook is, pakket als het van KPN is komt naar jullie retour.

Groeten De heer E. Tulling.

Het lukt me niet om het foutieve Mw. E. Tulling in het factuur te wijzigen, Dat is mijn ex-echtgenote vanaf 6 januari 2014. Het emailadres waar jullie emails naar sturen is al jaren inactief. Vandaar dat ik dit account heb aangemaakt.

3SKIPB004020329 is de meegegeven track and trace-code waarover ik niets af weet.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Eric Tulling ,

Het pakket zal dan inderdaad weer retour gaan naar KPN.

Mogelijk gaat het om een vervangende adapter. Bepaalde types worden momenteel door KPN omgeruild. Maar wil je weten of dat zo is of dat het wat anders is?  Dan even contact opnemen met de KPN klantenservice. Dan kun je meteen jouw ex-partner laten verwijderen uit de adressering. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 25, 2025

Hallo ​@Eric Tulling ,

Mogelijk gaat het om een vervangende adapter. Bepaalde types worden momenteel door KPN omgeruild. Maar wil je weten of dat zo is of dat het wat anders is?  Dan even contact opnemen met de KPN klantenservice. Dan kun je meteen jouw ex-partner laten verwijderen uit de adressering. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Eric Tulling, ik snap goed dat je graag wilt weten wat voor pakket dit is, zeker als je niets had verwacht te ontvangen.

Ik zie dat Noordzee al toegesneld is: het zou inderdaad een vervangende stroomadapter kunnen zijn. Het adres klopt inderdaad, dat is van (een van onze) logistieke locaties. De snelste weg voor meer informatie en hulp is inderdaad via onze klantenservice. Vooral ook wat je gegevens op de factuur betreft: in verband met verificatie die we verplicht zijn te doen, kan onze klantenservice je daarmee helpen.

Mijn tip zou ook zijn om een belafspraak te maken. Dan belt een van mijn collega's je terug en helpt je verder.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 3, 2025

Hallo ​@Eric Tulling ,

​@Eric Tulling 

Ben je al teruggebeld? Is jouw ex-partner nu verwijderd uit de administratie?Â