Skip to main content
Beantwoord

Philips TV welkomstcadeau nog niet ontvangen

• September 10, 2026
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb nog geen informatie oid ontvangen over mijn welkomstcadeau (TV) dat opgestuurd zou worden na verloop van mijn bedenktermijn (inmiddels 4 dagen geleden). Factuur is betaald etc, klantenservice belle is niet behulpzaam. Wanneer kan ik het verwachten?

Beste antwoord door Berteman

De welkomstcadeaus worden niet verstuurd door kpn maar Sidekix, de logistiek partner van kpn, ​@MatyldaW 

Sidekix is te telefonisch te bereiken op 088 623 7000 (ma t/m vr van 8:30 tot 17.30 uur) of per e-mail CONTACT@SIDEKIX.NL.

Het lijkt me dat de Klantenservice van kpn hier ook op de hoogte van moet zijn en je naar Sidekix verwijst.

3 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 10, 2026

De welkomstcadeaus worden niet verstuurd door kpn maar Sidekix, de logistiek partner van kpn, ​@MatyldaW 

Sidekix is te telefonisch te bereiken op 088 623 7000 (ma t/m vr van 8:30 tot 17.30 uur) of per e-mail CONTACT@SIDEKIX.NL.

Het lijkt me dat de Klantenservice van kpn hier ook op de hoogte van moet zijn en je naar Sidekix verwijst.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@MatyldaW, welkom bij de community! 😊Wat ​@Berteman aangeeft klopt inderdaad. Na het verlopen van de bedenktijd kan het nog tot 3 werkdagen duren voordat het welkomstcadeau wordt verstuurd. Daarna ontvang je een e-mail met de Track & Trace.

Inmiddels zijn we een paar dagen verder. Heb je ondertussen al nieuws of een Track & Trace ontvangen? Zo niet, dan is contact opnemen met Sidekix inderdaad een goede vervolgstap. Zij verzorgen de verzending van de welkomstcadeaus en kunnen je meer vertellen over de status van jouw cadeau.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2026

ik heb m inmiddels ontvangen, dank!