Skip to main content
Beantwoord

Playstation 5 is tot 3x toe niet bezorgd door DHL

• January 14, 2025
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Wat een onwijs slechte service van KPN zeg!!!!!

Ik heb meegedaan aan de actie een spelconsole gratis bij een 2 jarig abbo.

Ben al vanaf 5 december aan het wachten op mijn Playstation 5, heb al 3 track en trace codes gehad maar nog steeds niks in huis. Na verschillende formulieren in te vullen en telefoongesprekken waarbij je van het kastje naar de muur gestuurd word en kut excuses te horen krijg dat DHL mijn adres niet kan vinden dus het maar terug stuurd geef ik het maar op. Ik ben helemaal klaar met KPN wou 3 mobiele abonnementen naar KPN overzetten ivm combi voordeel zo blij dat ik dit nog niet gedaan had, het gaat ook zeker nooit meer gebeuren.

Dank je wel KPN ook namens mijn teleurgestelde zoon van 11 jaar die graag een Playstation 5 wou👍

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zoveel moeite hebt moeten doen en dat het cadeau nog steeds niet is aangekomen, ​@Johanz1982. Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend is, zeker met een teleurgesteld kind. Onze excuses voor deze ervaring, dat is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan.

Voor problemen met de levering van het welkomstcadeau hebben wij een speciaal contactformulier beschikbaar. Heb je dit formulier al ingevuld? Zo ja, kun je aangeven welke terugkoppeling je daarop hebt ontvangen?

Ik hoor het graag van je, zodat we je verder kunnen helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zoveel moeite hebt moeten doen en dat het cadeau nog steeds niet is aangekomen, ​@Johanz1982. Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend is, zeker met een teleurgesteld kind. Onze excuses voor deze ervaring, dat is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan.

Voor problemen met de levering van het welkomstcadeau hebben wij een speciaal contactformulier beschikbaar. Heb je dit formulier al ingevuld? Zo ja, kun je aangeven welke terugkoppeling je daarop hebt ontvangen?

Ik hoor het graag van je, zodat we je verder kunnen helpen.